Strax hemgÄng efter första arbetsnatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer referensen? NÀr man googlar verkar 9900 vara en Frogman. Kolla Watchband BerlinNÄgon som vet var man kan köpa nytt vitt armband till en Casio G-Shock G-Lide DW-9900-1 ?
Ha ha tack ! Trodde de stÀmde frÄn annonsen pÄ tradera, men verkar vara en glx 5600StÀmmer referensen? NÀr man googlar verkar 9900 vara en Frogman. Kolla Watchband Berlin
Det gÄr inte lita pÄ Tradera sedan de började med AI-texterHa ha tack ! Trodde de stÀmde frÄn annonsen pÄ tradera, men verkar vara en glx 5600
Fanns inte i vitt pÄ watchbrand berlin, men om nÄgon hittar till rimligt pris sÄ hojta. Mycket fÀrgslÀpp pÄ den men ifall ni kommer över pÄ nÄgon hemsida.StÀmmer referensen? NÀr man googlar verkar 9900 vara en Frogman. Kolla Watchband Berlin
Finns pÄ watchway.co.uk. TÀnk pÄ att moms+tull tillkommer...NÄgon som vet var man kan köpa nytt vitt armband till en Casio G-Shock G-Lide DW-9900-1 ?
Inget fel tror jag, det Àr likadant pÄ mina. StÄlisarna Àr mycket tystare Àn resinarna.En fundering - min nya StÄl-square har en sjukt lÄg pip/alarmnivÄ. Jag uppskattar timpipen, men om jag inte vet att det Àr heltimme missar jag dem. JÀmför jag nivÄn med mina resinare Àr de mycket bÀttre, men Àven min stÄl-oak lÄter mer. StÄlsquarens ljud gÄr att höra, men som sagt vÀldigt svagt. Tror ni att det Àr nÄgot fel eller nÄgon issue just med mitt ex?
Tack, men sÄ svagt? Och min square lÄter mer...Inget fel tror jag, det Àr likadant pÄ mina. StÄlisarna Àr mycket tystare Àn resinarna.
Jo :/Finns pÄ watchway.co.uk. TÀnk pÄ att moms+tull tillkommer...
Kolla pÄ https://www.minott-center.com/
För att den Àr awesome?Vet inte varför jag fastade för den hÀr igen.
Förmodligen. Diskussioner om stÄlis, titanare och MRG Àr ju meningslösa, den hÀr klockan har ju allt. Kan lika gÀrna avsluta mitt medlemskap hÀr och anvÀnda pengarna till nÄgot annatFör att den Àr awesome?
Beaternas beater deluxeFörmodligen. Diskussioner om stÄlis, titanare och MRG Àr ju meningslösa, den hÀr klockan har ju allt. Kan lika gÀrna avsluta mitt medlemskap hÀr och anvÀnda pengarna till nÄgot annat
Den hÀr har verkligen allt tycker jag.Förmodligen. Diskussioner om stÄlis, titanare och MRG Àr ju meningslösa, den hÀr klockan har ju allt. Kan lika gÀrna avsluta mitt medlemskap hÀr och anvÀnda pengarna till nÄgot annat
Jag satsar pÄ lite mer svart, och lite rött.
Vi fÄr köra en gemensam Hi-Vis-dag nÄn dagJag satsar pÄ lite mer svart, och lite rött.
Jag Àr pÄ, mÄste bara ordna med en passande GS..Vi fÄr köra en gemensam Hi-Vis-dag nÄn dag
Illgula Gs till gula klÀderna
Blir nog inte billigare Àn sÄ om du ska ha orginal.