• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Strax hemgÄng efter första arbetsnatten.
IMG_3162.jpeg
 
En fundering - min nya StÄl-square har en sjukt lÄg pip/alarmnivÄ. Jag uppskattar timpipen, men om jag inte vet att det Àr heltimme missar jag dem. JÀmför jag nivÄn med mina resinare Àr de mycket bÀttre, men Àven min stÄl-oak lÄter mer. StÄlsquarens ljud gÄr att höra, men som sagt vÀldigt svagt. Tror ni att det Àr nÄgot fel eller nÄgon issue just med mitt ex?
 
En fundering - min nya StÄl-square har en sjukt lÄg pip/alarmnivÄ. Jag uppskattar timpipen, men om jag inte vet att det Àr heltimme missar jag dem. JÀmför jag nivÄn med mina resinare Àr de mycket bÀttre, men Àven min stÄl-oak lÄter mer. StÄlsquarens ljud gÄr att höra, men som sagt vÀldigt svagt. Tror ni att det Àr nÄgot fel eller nÄgon issue just med mitt ex?
Inget fel tror jag, det Àr likadant pÄ mina. StÄlisarna Àr mycket tystare Àn resinarna.
 
1000015731.jpg


1000015792.gif

HÀmtade denna MTG-M900 nere pÄ postombudet nu pÄ morgonen.

Jag har lÀnge suktat efter denna modell sÄ jag testade att bestÀlla frÄn Amazon USA och 1350kr senare sÄ Àr den hÀr :)
(Inklusive tull, moms och frakt)

Built like a tank!
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp