Jag kan som av en hÀndelse snubblat in pÄ min lokala Smycka-butik och bestÀllt en av dessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan som av en hÀndelse snubblat in pÄ min lokala Smycka-butik och bestÀllt en av dessa.
Riktigt cool RCVD-indikator dessutom.
HÀmtade denna MTG-M900 nere pÄ postombudet nu pÄ morgonen.
Jag har lÀnge suktat efter denna modell sÄ jag testade att bestÀlla frÄn Amazon USA och 1350kr senare sÄ Àr den hÀr
(Inklusive tull, moms och frakt)
Built like a tank!
HÀftig fÀrg men vÀrdelös display.
Den var najs vilken ref Àr det pÄ den?
Men in sunrise,Den var najs vilken ref Àr det pÄ den?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Men in sunrise,
à sen blir de pannkaka!Actionbild frÄn e-brÀda. Dags att sylta gÄrdagens björnbÀrsplock.
Riktigt trevlig modell juIdag kom min första G-SHOCK med FedEx bestÀlld frÄn Japan. Leverans efter 6 dagar. Modellen Àr en G-5600BG-1JR
Vad gulliga var dom hÀr tvÄ
Jag vet, men den sitter bra, tycker jag iafDet Àr bara det att det Àr tjejklockor...
Ăh, jag struntar ju ocksĂ„ i vad som saluförs som vad. Har den turkosa.