NĂ„gon som har en Mudmaster GWG-2000-1A3ER eller annan trevlig Mudmaster som ska flippa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag sÄg bilden smÄtt och snabbt i telefonen, trodde det var en GA-100NÄn hÀr som klippte denna dÄ??
Tror du har den större varianten, med analog dagvisningDet Àr bara det att det Àr tjejklockor...
Ăh, jag struntar ju ocksĂ„ i vad som saluförs som vad. Har den turkosa.
Tror du har den större varianten, med analog dagvisning
Njut, min tid kommerJag knep den. Jag fÄr be om ursÀkt men om det Àr till nÄgon tröst sÄ Àr den en av fÄ G-Shocks dÀr jag faktiskt Ängrat min försÀljning. Nu var det dags att ta tillbaka denna fina klocka i samlingen. TrÄksuben Ängrar jag ocksÄ att jag sÄlde. Det kommer fler möjligheter framöver
Det ligger en svart stÄlis ute pÄ köp&sÀlj nu!Njut, min tid kommer
Det kliar i fingrarnaDet ligger en svart stÄlis ute pÄ köp&sÀlj nu!
Avslutad - Alpina seastrong heritage 300 och G-shock legend of steel
Vill inte klottra ner min gamla annons med ytterligare en klocka sÄ startar en helt ny annons. Vill ni ha andra bilder eller nÄgra frÄgor sÄ tveka inte att höra av dig. Alpina 5000 kronor inkl frakt. G-shock 3000 kronor inkl frakt. Billigare om man hugger bÀgge. Alpina utplockad frÄn ditur...klocksnack.se
Du befinner dig i trÄden dÀr omoraliskt stöd Àr vÀldigt vÀl förekommande....Det kliar i fingrarna
Men intressant att din har dagvisningNej faktiskt inte. Den turkosa liksom den röda finns bara i "damversioner" vilka Àr 40mm breda mot 45mm för de fullstora.
Men intressant att din har dagvisning
Vad Àr det för referens pÄ din?
Min Àr ref GMA-P2100, med digital datumvisning.Vad jag förstÄr har vi samma modell. Men den mindre "dammodellen" har istÀllet dagsvisning som ett tredje alternativ(jÀmfört med tvÄ pÄ den stora modellen) pÄ den digitala displayen. Har inte din klocka det?
Tack för stödet, det vÀrmerDu befinner dig i trÄden dÀr omoraliskt stöd Àr vÀldigt vÀl förekommande....
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Dessutom en limited med den trevliga lÄdan och korthÄllare
Min Àr ref GMA-P2100, med digital datumvisning.
Jag tÀnker pÄ den hÀr som du har:
Den har ju analog datumvisning. Men har du en till turkos? Ăr en grym sommarfĂ€rg ju
Det ligger en svart stÄlis ute pÄ köp&sÀlj nu!
Avslutad - Alpina seastrong heritage 300 och G-shock legend of steel
Vill inte klottra ner min gamla annons med ytterligare en klocka sÄ startar en helt ny annons. Vill ni ha andra bilder eller nÄgra frÄgor sÄ tveka inte att höra av dig. Alpina 5000 kronor inkl frakt. G-shock 3000 kronor inkl frakt. Billigare om man hugger bÀgge. Alpina utplockad frÄn ditur...klocksnack.se