KÀnner honom, tror att han skulle acceptera lÀgre bud, testa han kanskeKollade lite pÄ den. Ser tyvÀrr rÀtt hÀrjad ut. Med med ett prisförslag som kan uppfattas som skambud sÄ kan det nog vara intressant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnner honom, tror att han skulle acceptera lÀgre bud, testa han kanskeKollade lite pÄ den. Ser tyvÀrr rÀtt hÀrjad ut. Med med ett prisförslag som kan uppfattas som skambud sÄ kan det nog vara intressant.
Den Àr sÀnkt till 5k nu, med ge-förslag kvarKollade lite pÄ den. Ser tyvÀrr rÀtt hÀrjad ut. Med med ett prisförslag som kan uppfattas som skambud sÄ kan det nog vara intressant.
Ăr den stympad?!Den Ă€r sĂ€nkt till 5k nu, med ge-förslag kvar
SvĂ„rt att avgöra. Ser klippt ut, men 2000 har ett relativt fyrkantigt avslut.Ăr den stympad?!
Sant. Den kan vara orörd.SvÄrt att avgöra. Ser klippt ut, men 2000 har ett relativt fyrkantigt avslut.
Ser orörd utSant. Den kan vara orörd.
Testade med bud pÄ 4 och fick motbud pÄ 4,5. Som referens sÄlde jag min TLC i nyskick för 4,7 eller 4,8 för ett drygt halvÄr sedan. Kul modell, men tycker att det Àr lite högt med tanke pÄ skick. Men nu vet ni som Àr intresserade hur landet ligger .Den Àr sÀnkt till 5k nu, med ge-förslag kvar
4â kĂ€nns rimligtTestade med bud pĂ„ 4 och fick motbud pĂ„ 4,5. Som referens sĂ„lde jag min TLC i nyskick för 4,7 eller 4 för ett drygt halvĂ„r sedan. Kul modell, men tycker att det Ă€r lite högt med tanke pĂ„ skick. Men nu vet ni som Ă€r intresserade hur landet ligger .
Se upp för övningskörare pÄ vÀgarna idagGod morgon
FÄr passa mig för cyklister idagSe upp för övningskörare pÄ vÀgarna idag