• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Aha! Denna Ă€r inte turkos utan "neonblĂ„" kanske. Det blir en stor förvirring hĂ€r för den turkosa ser pĂ„ mĂ„nga bilder ut som just denna blĂ„a(och kanske tvĂ€rtom). Sida vid sida Ă€r det dock en klar skillnad. Jag har Ă€ven den turkosa du har vilken Ă€r mindre Ă€n denna. Modellen pĂ„ den bilden har referensnummer GA-2100-2A2ER. 🙂
Den turkosa kallas ocksÄ "tiffany blue" vilket jag invÀnder mot. Ja, vi har olika fÀrgseende(Àven mellan vÀnster och höger öga) men med klockan i handen under normal belysning vÀgrar jag bestÀmt benÀmna den som blÄ enligt mitt fÀrgseende. Den Àr grön. GA-2100-2A2ER Àr dock blÄ.
Denna bild visar skillnaden sida vid sida(översta och nedersta).

1000000478.jpg
Ah det var tvĂ„ ~blĂ„a oaks du har, dĂ„ Ă€r jag medâ˜ș
 
Jag var ju sĂ„ smart, eller jĂ€vlig, att jag lĂ„nade ut min GW-M5610 till kollegans son som ska döma fotboll och behövde en klocka med stoppur. Med en förhoppning om att han kommer bli G-biten 😈

Det resulterade i att GWG-1000 fick följa och jobba idag 😀
1000001678.jpg
 
Denna modell sitter dock fantastiskt bra pÄ smala handleder pga sidostöden. Det Àr bara ca 35mm platt baksida.
Den omsluter faktiskt handleden bÀttre Àn en vanlig fyrkant! Jag har 17cm vÀnsterhandled och Àr övertygad om att den funkar bra Àven pÄ 16,5cm.
Att dem sitter bra tvivlar jag inte pÄ, mer att det ser dumt ut (i min vÀrld). Har en Rangeman och den Àr fasen strax över grÀnsfall
 
Tillbaka
Topp