• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RAVIX

Basic
2-Faktor
Nja tror inte det Àr sÄ mycket att brÄka om, kan ju alltid frÄga eftersom man Àr lite nyfiken, Àr personen vÀnlig sÄ kanse hen kan kolla lite eller har en förklaring :) frÄga tycker ja att man alltid kan.

Solen Àr alltid bÀst :) men ligger den ÀndÄ pÄ en lampa sÄ skadar det inte att lÄda den ligga kvar dÀr. Men tror ÀndÄ du behöver ha den liggandes dÀr nÄgra dagar för att fÄ upp den till max.

TÀnk ocksÄ Àven pÄ att direkt i solen kan den ta skada = klockan kan bli vÀldigt varm, tips Àr att lÀgga den i ett glas med vaggen och rikta tavlan mot solen sÄ blir den inte överhettad eller liknande :)
Ligger i fönstret som sagt, ej i solen.
Ska bli intressant att se om den har hoppat till liv idag efter jobbet, eller om den behöver mer juice.
För att vakna till liv dÄ, till max vet jag att det Àr lÄngt tid att ladda.
 

Dan1jel

Silver
2-Faktor
Ligger i fönstret som sagt, ej i solen.
Ska bli intressant att se om den har hoppat till liv idag efter jobbet, eller om den behöver mer juice.
För att vakna till liv dÄ, till max vet jag att det Àr lÄngt tid att ladda.
Den borde ju visa nÄgot liv iaf :) Àven om det Àr pÄ lÄgt kan ja tycka... HÄller tummarna att du fÄr leka med den tillrÀckligt idag :)
 

Derix

Pandion
2-Faktor
Cykelpause mellan teamsmöten
IMG_9239.jpeg
 

ekke

Silver
2-Faktor
Nix, inget liv Ànnu. Borde den inte Ätminstone ha fÄtt lite krÀm i sig? Kanske har varit molnigare Àn jag trodde. LÀgger den pÄ lampan....
Ta det lugnt min var död i nÀstan tre dygn med konstant ladd i direkt sol (under vatten) och laddlampa pÄ natten. Sen sa det bara pang sÄ vaknade den, med massa krÀm i batteriet.
Black Magic...

Black Magic also applies to Tough Solar đŸ€“

Helt död och ingen reaktion pĂ„ nĂ„got efter tvĂ„ dygn+ i solsken och laddlampa. SĂ„ jag bestĂ€llde batteri och vips sĂ„ hoppade den igĂ„ng đŸ™ƒđŸ„ł
1000007790.png

1000007791.jpg
 
Topp