• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

T-wiz

Silver
2-Faktor
PĂ„ tal om tips, jag bestĂ€llde en svart king pĂ„ uret förra veckan, rea sĂ„ 715:- fick mail idag om att de haft databasfel sĂ„ priser osv inte stĂ€mde.. đŸ€·đŸŒâ€â™‚ïž Annulerad order.
Efter lite om och men, mail fram och tillbaka, sen en anmÀlan till ARN, sÄ var det denna som var i paketet. Synd att det behövde anmÀlas till ARN, men cred till Uret.se att de verkar ha godtagit min stÄndpunkt att vilken nÀtaffÀr kan skriva vilka priser som helst för att sedan sÀga "databasfel" eller annat. SÄ det gjordes upp och det behövdes inte tas upp av ARN.
1000001965.jpg
 

Dusse

Basic
2-Faktor
Par i Riseman, DW-9100
NyförvĂ€rvet sĂ„g ut att ha levt i ett trĂ€sk
 đŸ€ą
TyvÀrr gÄr nog inte original bandet att rÀdda, för det luktar inte hallon direkt.
Fixade ett provisoriskt band sÄ lÀnge.
IMG_5684.jpeg

IMG_5685.jpeg
IMG_5735.jpeg
IMG_5737.jpeg
IMG_5734.jpeg
 
Senast Àndrad:

Frontendarn

Silver
2-Faktor
Efter lite om och men, mail fram och tillbaka, sen en anmÀlan till ARN, sÄ var det denna som var i paketet. Synd att det behövde anmÀlas till ARN, men cred till Uret.se att de verkar ha godtagit min stÄndpunkt att vilken nÀtaffÀr kan skriva vilka priser som helst för att sedan sÀga "databasfel" eller annat. SÄ det gjordes upp och det behövdes inte tas upp av ARN.
1000001965.jpg
Snyggt, bra jobbat đŸ’Ș Och grattis till din nya King!
 

Dan1jel

Silver
2-Faktor
Efter lite om och men, mail fram och tillbaka, sen en anmÀlan till ARN, sÄ var det denna som var i paketet. Synd att det behövde anmÀlas till ARN, men cred till Uret.se att de verkar ha godtagit min stÄndpunkt att vilken nÀtaffÀr kan skriva vilka priser som helst för att sedan sÀga "databasfel" eller annat. SÄ det gjordes upp och det behövdes inte tas upp av ARN.
1000001965.jpg
Sjukt bra deal ju! Grattis verkligen 😍
 

Doncorleone

Silver
30-grodan Àr ju bra, hÀr kommer min (som inte Àr till salu) pÄ bild.

20240831_075024.jpg


Har ju hittills bara kikat Ät fyrkanterna och tyckt alla andra modeller Àr fula men det Àr nÄtt med denna modell som fÄtt mig att dregla !

Men dĂ„ jag har rĂ€tt smala handleder (16,5 cm ) sĂ„ skulle jag behöva testa den kĂ€nner jag innan jag köperđŸ€”
 

Flecktarn

Guld
2-Faktor
Har ju hittills bara kikat Ät fyrkanterna och tyckt alla andra modeller Àr fula men det Àr nÄtt med denna modell som fÄtt mig att dregla !

Men dĂ„ jag har rĂ€tt smala handleder (16,5 cm ) sĂ„ skulle jag behöva testa den kĂ€nner jag innan jag köperđŸ€”
Jag har ocksÄ smala handleder, som dina ungefÀr. Provade massor av de stora modellerna nÀr jag var hemma hos @roosterman - typ alla funkar! Man mÄste bara vÀnja sig lita vid att de SKA vara stora...
Hittade tyvÀrr inga bilder pÄ Frog.
1000029316.jpg

1000029317.jpg
 

Doncorleone

Silver
Jag har ocksÄ smala handleder, som dina ungefÀr. Provade massor av de stora modellerna nÀr jag var hemma hos @roosterman - typ alla funkar! Man mÄste bara vÀnja sig lita vid att de SKA vara stora...
Hittade tyvÀrr inga bilder pÄ Frog.
1000029316.jpg

1000029317.jpg


tack du fĂ„r mig mer övertygad om att jag mĂ„ste ha en groda👍
 
Topp