• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

.
Blev en annan sorts transferbuss😳
IMG_20240909_110012.jpg

IMG_20240909_122259.jpg
och förlĂ€ngd semester tydligen😬


Hemskt. Hoppas att det inte Àr nÄgot allvarligt!
 
Uppfuckad balans pga nĂ„n propp i örat. SĂ„ svimmade lite i hotellreceptionen och blev skickade med ambulans istĂ€llet för transferbuss till flyget.... 🙄
Min egna sköterska @Roosterwife fĂ„r stĂ„ för klockan nu😉
IMG_20240909_131206.jpg
Jag lĂ€ser mellan raderna att du uttrycker ett starkt behov av en klocka med pulsmĂ€tare 😬 Krya pĂ„ dig!
 
Jag vet att g-shock inte varit sÄ bra pÄ de dÀr med hÀlso data, men med dem senare modellerna sÄ Àr det ju ÀndÄ Polar som bidragit med data/sensorer, borde de inte vara nÄgorlunda korrekt/bÀttre dÄ? man kan ju iaf tycka de :)

Idag blev de king đŸ’Ș
1000004983.jpg
 
Krya pÄ dig @roosterman Vet du nÀr du fÄr resa hem till svalare temperaturer?
Tack till bĂ„de dig och er andra för alla krya-hĂ€lsningar😍 Det vĂ€rmer!
Blir kvar pĂ„ sjukan hĂ€r över natten men bör bli utskriven imorrn. Sen skulle vi fĂ„ hjĂ€lpa av SOS med flygbokningar. @Roosterwife har redan fĂ„tt ett nytt hotellrum fixat. SĂ„ hittills vĂ€ldigt bra hjĂ€lp av alla inblandade🙂
Blir ingen klockbild ikvĂ€ll tyvĂ€rr😉
 
Tillbaka
Topp