"Gubbklockan" fick följa med pÄ jakt idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men nu Mà STE jag bara frÄga... Varför hÀnger klockorna upp o ner???
Ska du göra en @hepanter och lÄta lockarna falla?Provar saxar pÄ ön.
Inte riktigt Àn, blev nog ca7 cm taget bara.Ska du göra en @hepanter och lÄta lockarna falla?
Ska du göra en @hepanter och lÄta lockarna falla?
Grattis, den har verkligen premiumkÀnsla. MRG-G1000 i resin, typ.SÄ kom den, en tvÀtt kan den behöva men inte sÄ mkt att anmÀrka pÄ i skicket i övrigt. Galen kvalité för de 1.6k jag gav
Stor som ett hus men bekvÀm
BjÀsse var ordet, sa Bull. MÀrkligt att den Àr sÄ bekvÀm och pÄ nÄt vis kÀnns proportionerlig trots storleken.Tog bjÀssen jag med
Ja lite som king, stor men bekvÀm. LÄngt bÀttre dÀr Àn ex gwg-1000 tycker jag.BjÀsse var ordet, sa Bull. MÀrkligt att den Àr sÄ bekvÀm och pÄ nÄt vis kÀnns proportionerlig trots storleken.
Faktiskt en av mina favoriter och som det ska mycket till för att den ska lÀmna.
Han testar 5-6 klockor pÄ morgonen och stÀller tillbaka dem i oordning!
Morsan va ocksÄ tvungen att dokumentera nÀr de hÀnde
Ja jag vet men de Àr historia nu, nu Àr det militÀr lÀngd pÄ hÄret, pallade inte vÀrmen dÄ hÄret va ofantligt tjockt ocksÄ. Men coolt va deVad har jag missat nu⊠(off-topic men ÀndÄ, lÄngt hÄr Àr ju du som @Derix Àr Bamse )
Man skulle nÀstan kunna tro att du Àr E-typeJa jag vet men de Àr historia nu, nu Àr det militÀr lÀngd pÄ hÄret, pallade inte vÀrmen dÄ hÄret va ofantligt tjockt ocksÄ. Men coolt va de
Vi fÄr hoppas @Derix Àr Bamse i fortsÀttningen förÀndringar kan vara jobbigtold picture