• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

"Gubbklockan" fick följa med pĂ„ jakt idag. 🙂
1000003477.jpg
 
BjÀsse var ordet, sa Bull. MÀrkligt att den Àr sÄ bekvÀm och pÄ nÄt vis kÀnns proportionerlig trots storleken.

8A101B6E-0A77-45B1-874C-F381E4241C04.jpeg

Faktiskt en av mina favoriter och som det ska mycket till för att den ska lÀmna.
Ja lite som king, stor men bekvÀm. LÄngt bÀttre dÀr Àn ex gwg-1000 tycker jag.

Premium kĂ€nns det, och Ă€r vĂ€ll med. Bara min b1k som varit lite vassare men ocksĂ„ mkt nyare med. Men mĂ„nga fina och vĂ€lgjorda detaljer! Min sitter nog hyfsat sĂ€kert med 🙂
 
Han testar 5-6 klockor pÄ morgonen och stÀller tillbaka dem i oordning!


Ska iofs inte klaga. SÄdan far sÄdan son?
SÄ fort han öppnar ögonen gÄr han till hyllan och grunnar en lÄng stund. MÄste ju matcha med hans klÀdsel.
Han har dessutom en sovklocka. Min fru skakar pÄ huvudet lol.
HÀromdagen hade jag pÄ mig min Garmin (mitt sov-beater) hela dagen och han blev chockad över att jag fortfarande hade den pÄ mig nÀr jag hÀmtade honom i skolan. ^^
 
Vad har jag missat nu
 (off-topic men Ă€ndĂ„, lĂ„ngt hĂ„r Ă€r ju du som @Derix Ă€r Bamse 👀)
Ja jag vet men de Ă€r historia nu, nu Ă€r det militĂ€r lĂ€ngd pĂ„ hĂ„ret, pallade inte vĂ€rmen dĂ„ hĂ„ret va ofantligt tjockt ocksĂ„. Men coolt va de😳
Vi fĂ„r hoppas @Derix Ă€r Bamse i fortsĂ€ttningen förĂ€ndringar kan vara jobbigt 😬
1000036406.jpg
old picture
1000036404.jpg
 
Tillbaka
Topp