Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, jÀttekul att den dÀr pÀrlan hamnade hÀr i trÄden till slut!PakÀÀÀt.
Blev visst Groda nr 4.
Casio spottar ut modeller som aldrig förrNy GW-5000
Grattis, jÀttekul att den dÀr pÀrlan hamnade hÀr i trÄden till slut!
Btw: TWINSIES!!!
Min mĂ„ste tryckas in innan vridning till lĂ„s. RĂ€cker med bara vrid för upplĂ„st. Och fjĂ€drar kronan ut@roosterman, @Rotwang ni med gpw-1000. Har en snabb undran kring kronan. Iof nu googlat och lĂ€st, sĂ„ verkar som det ska va sĂ„, men frĂ„gar Ă€ndĂ„. Behöver ni trycka in kronan för att lĂ„sa upp den? Min lĂ„ser men kan vridas till âunlockâ utan att tryckas in.
Min mÄste tryckas in innan vridning till lÄs. RÀcker med bara vrid för upplÄst. Och fjÀdrar kronan ut
Sannerligen ett kanonpris!PB pÄ idag, 3200 inkl frakt. MÄste vÀl vara ett schysst pris för den som vill testa en fÀrgglad smidig groda?
Alldeles för dyr, verkar förbli osÄldSannerligen ett kanonpris!
Hade det varit en D1000 hade ja tagit den direkt, men just den Grodan Àr inte riktigt min typ av groda Àlskar fÀrgen dock!Alldeles för dyr, verkar förbli osÄld
DÄ Àr det bara att slÄ till pÄ @Derix D1000B, grym klocka.Hade det varit en D1000 hade ja tagit den direkt, men just den Grodan Àr inte riktigt min typ av groda Àlskar fÀrgen dock!
Alldeles för dyr, verkar förbli osÄld
FörstÄr, sÄ kan det ju tyvÀrr vara. Det Àr ingen liten nÀtt klocka men hyfsat smidig jÀmfört med mÄnga andra monster frÄn G-shockHar för klena handleder för grodorna har jag bittert kommit fram till efter att ha testat en .. ser skitskumt ut sÄ det fÄr bli fyrkanter för min del, tyvÀrr jag gillar verkligen formen pÄ dom dÀr
FörstÄr, sÄ kan det ju tyvÀrr vara. Det Àr ingen liten nÀtt klocka men hyfsat smidig jÀmfört med mÄnga andra monster frÄn G-shock
För att inte tala om Alva'n !LÀtt bÀsta G-Shocken, GW5000U.
Ta en titt i PaneraitrĂ„den sĂ„ kommer du snart tycka att en Frogman ser liten utFöljer WatchGeek pĂ„ tuben och vi har typ samma size och han har âembraceatâ att det ser lite omaka ut men jag vete tusan alltsĂ„
Ja om de inte vore för köp-stop sÄ hade jag gÀrna gjort detDÄ Àr det bara att slÄ till pÄ @Derix D1000B, grym klocka.
Ditt "fel" att jag tog min idagTog bjÀssen jag med
Men nu Mà STE jag bara frÄga... Varför hÀnger klockorna upp o ner???Ungen letar klocka för dagen.