• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PB pĂ„ 🐾 idag, 3200 inkl frakt. MĂ„ste vĂ€l vara ett schysst pris för den som vill testa en fĂ€rgglad smidig groda?
1000030700.jpg
 
@roosterman, @Rotwang ni med gpw-1000. Har en snabb undran kring kronan. Iof nu googlat och lĂ€st, sĂ„ verkar som det ska va sĂ„, men frĂ„gar Ă€ndĂ„. Behöver ni trycka in kronan för att lĂ„sa upp den? Min lĂ„ser men kan vridas till ”unlock” utan att tryckas in.

🙂
 
@roosterman, @Rotwang ni med gpw-1000. Har en snabb undran kring kronan. Iof nu googlat och lĂ€st, sĂ„ verkar som det ska va sĂ„, men frĂ„gar Ă€ndĂ„. Behöver ni trycka in kronan för att lĂ„sa upp den? Min lĂ„ser men kan vridas till ”unlock” utan att tryckas in.

🙂
Min mĂ„ste tryckas in innan vridning till lĂ„s. RĂ€cker med bara vrid för upplĂ„st. Och fjĂ€drar kronan ut🙂
 
Min mĂ„ste tryckas in innan vridning till lĂ„s. RĂ€cker med bara vrid för upplĂ„st. Och fjĂ€drar kronan ut🙂

Precis sĂ„ jag menar, dĂ„ Ă€r allt som det ska (som jag misstĂ€nkte). Tack för svaret 🙂

En trevlig klocka helt klart. Ska försöka hĂ„lla i den dĂ„ den Ă€r cool och lĂ€r inte hittas sĂ„ lĂ€tt igen till det priset. Passar bra med PRO trek’s orange detaljer Ă€ven fast dess band snart ska bytas.

IMG_0730.jpeg

Liitw skillnad i storlek men prw:n upplevs iof som typ 42mm sÄ 
IMG_0729.jpeg
 
Har för klena handleder för grodorna har jag bittert kommit fram till efter att ha testat en .. ser skitskumt ut 😂 sĂ„ det fĂ„r bli fyrkanter för min del, tyvĂ€rr jag gillar verkligen formen pĂ„ dom dĂ€r 👍
FörstĂ„r, sĂ„ kan det ju tyvĂ€rr vara. Det Ă€r ingen liten nĂ€tt klocka men hyfsat smidig jĂ€mfört med mĂ„nga andra monster frĂ„n G-shock 🙂
 
Mjölkar pÄ men lÀngtar till frukost. Fick hem en GW 9500TLC igÄr men den fÄr gÄ pÄ retur. Testa den pÄ armen. Gillade inte alls armbandet, var vÀldigt stelt o obekvÀmt precis som pÄ min gamla gwg2000, en mer plastig kÀnsla Àn gummi. Inget i vÀrlden kan fÄ den sÄ mjuk som jag vill
Den liksom klĂ€mde om handleden pĂ„ ett sĂ€tt som tom skapade vĂ€rk och obekvĂ€m kĂ€nsla😛
Men gillade att klockan va lite Ät de tunnare hÄllet.

1000036383.png
1000036357.jpg
 
Tillbaka
Topp