Ă
sÄ vare söndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry alla att jag inte har skrivit nÄgot. MÄr mycket bÀttre nu. Orsak okÀnd, vet bara att jag hade inflammation runt hals, nacken och bröst. Tack.Text-to-video börjar fungera riktigt bra.
"A man and his collection"
Jag preciserade att det skulle vara enbart digitala klockor, men det struntade den i. Det krÀvde tre försök för att fÄ till "KS" pÄ tishan ocksÄ. Först envisades den med att skriva "KSS".
(Det Àr inget sjÀlvportrÀtt ifall nÄn skulle tro det , jag anvÀnde: "obese, happy, bald, bearded man, wearing a black t-shirt...")
Förresten, kul att höra att @roosterman Àr pÄ bÀttringsvÀgen. Hoppas ocksÄ det gÄtt bra för @dragonhf .
Fasen va den dÀr Àr bra, rÄkade kika pÄ denna nuGodafton,
Okej, fattar signalerna hÀr i trÄden⊠lÀgger upp min enda crusher dÄ tillsammans med klockan
Trevlig afton allihopa!