• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen mĂ„ndag
IMG_0841.jpeg

Eller vad det nu Àr man sÀger
 
Detta borde vÀl vara mer Àn dubbla priset mot vad som vore rimligt? Eller Àr jag ute o cyklar

Ja. Jag sÄlde min för 2700kr.
Jag tror att jag sÄlde mina för 2300/st. FlÄng nya. Mellan det och vad @Derix fick för sin kÀnns rimligt.
 
Vad Ă€r det för ref. pĂ„ din klocka? Den Ă€r snygg! Men tycker tyvĂ€rr de flesta sitter för smĂ„tt pĂ„ min handled eller om de har hartsband Ă€r de ofta för korta. En av nackdelarna med att vara fet. 😬

Den heter GW-7900-1. Men vet inte om den gÄr att fÄ tag pÄ ny lÀngre.
Modellen med negativ display heter GW-7900B-1 finns dock hos flera sÀljare har jag sett ganska nyligen.

Denna modell har "klaffar" som gör att den omsluter Àven en inte sÄ grov handled bra.
Men dessa Àr rörliga och elastiska sÄ den bör passa Àven en grov handled.

1000001885.jpg


HÀr pÄ min 17cm handled. Det finns 5 ytterligare hÄl efter det. Och det Àr 35mm till, sÄ pÄ yttersta hÄlet borde det dÄ passa 20,5cm handled.

1000001886.jpg


Och det finns lite utrymme om man vill stansa extra hÄl.

1000001887.jpg
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp