Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr fin den dÀrInte dagsfÀrsk bild men skön LUME.
Vaa bor inte katterna i ert hus?Frugan Har bestÀllt ett katthus till vintern om det inte blir bra sÄ kommer ni aldrig fÄ se resultatet
Jo men tydligen ska dom Àven ha ett hus utomhus ocksÄVaa bor inte katterna i ert hus?
Bild pÄ Kattis som hjÀlpte till att rensa i klocklÄdan igÄr.
NÀmen sÄ flott!Jo men tydligen ska dom Àven ha ett hus utomhus ocksÄ
Jag med, fÄtt ett gym ca 400m frÄn mitt hus. TrÀna förra mÄndagen. KÀndes bra. Sen fick jag hosta frÄn helvetet och förkyld⊠Men snart sÄPÄ gymmet. Ska komma igÄng pÄ allvar nu!
Ja. Jag sÄlde min för 2700kr.Detta borde vÀl vara mer Àn dubbla priset mot vad som vore rimligt? Eller Àr jag ute o cyklar
CASIO G-Shock Manga Limited Edition
Pris: 5500 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Ana-digi klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Detta borde vÀl vara mer Àn dubbla priset mot vad som vore rimligt? Eller Àr jag ute o cyklar
CASIO G-Shock Manga Limited Edition
Pris: 5500 kr. Typ: Köp nu Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Ana-digi klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Jag tror att jag sÄlde mina för 2300/st. FlÄng nya. Mellan det och vad @Derix fick för sin kÀnns rimligt.Ja. Jag sÄlde min för 2700kr.
Vad Àr det för ref. pÄ din klocka? Den Àr snygg! Men tycker tyvÀrr de flesta sitter för smÄtt pÄ min handled eller om de har hartsband Àr de ofta för korta. En av nackdelarna med att vara fet.PÄ gymmet. Ska komma igÄng pÄ allvar nu!
Vad Àr det för ref. pÄ din klocka? Den Àr snygg! Men tycker tyvÀrr de flesta sitter för smÄtt pÄ min handled eller om de har hartsband Àr de ofta för korta. En av nackdelarna med att vara fet.