• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gomorron!
TVB-tisdag.

7A90366B-72E0-42F5-8578-28E985D1A0C1.jpeg
 
Jaha hörni 
 jag Ă€r en riktig ”velpelle”, inte minst nĂ€r det kommer till tycke och smak kring klockor.

Har haft allergi mot lite större klockor sÄ nÀr jag kÀrade ner mig i Frogman serien sÄ insÄg jag snabbt att den bÀr ganska stort pÄ mina nÀtta handleder sÄ jag gav upp tanken pÄ att skaffa en sÄdan.

Men sen nÀr @-RI- inte fick sin röda groda sÄld gÄng pÄ gÄng sÄ tÀnkte jag att va f*n den mÄste jag ju rÀdda, dessutom till ett pris inom min budget som pappaledig sÄ jag slog till.


SÄ nu Àr det majoriteten Japaner i min klocklÄda.






IMG_0671.jpeg


IMG_0664.jpeg


IMG_0670.jpeg
 
Senast Àndrad:
Jaha hörni 
 jag Ă€r en riktig ”velpelle”, inte minst nĂ€r det kommer till tycke och smak kring klockor.

Har haft allergi mot lite större klockor sÄ nÀr jag kÀrade ner mig i Frogman serien sÄ insÄg jag snabbt att den bÀr ganska stort pÄ mina nÀtta handleder sÄ jag gav upp tanken pÄ att skaffa en sÄdan.

Men sen nÀr @-RI- inte fick sin röda groda sÄld gÄng pÄ gÄng sÄ tÀnkte jag att va f*n den mÄste jag ju rÀdda, dessutom till ett pris inom min budget som pappaledig sÄ jag slog till.


SÄ nu Àr det majoriteten Japaner i min klocklÄda.






IMG_0671.jpeg


IMG_0664.jpeg


IMG_0670.jpeg
Den ser vĂ€l riktigt bra ut storleksmĂ€ssigt! Bara kör 😃
Man vĂ€njer sig vid dom stora Gna. Testa en GX-56 King om du fĂ„r möjlighet👍
 
Hei igjen 🌞
Har ikke vÊrt her pÄ en stund, men tenkte dette kunne vÊre en fin anledning til Ä poste noen bilder.
Den gamle vin-kassen min har blitt byttet ut med noen gamle mer passende, sĂ„ nĂ„ er klokkene ganske sĂ„ formĂžyde 🙂

20240924_100051.jpg
20240924_101456.jpg
20240924_102120.jpg
20240924_102245.jpg
Vilken imponerande samling! 👍
Men jag ser att du saknar en 40th fyrkant.😁
 
NÄn i trÄden som behöver en riktigt fin GWG2000? Inga repor eller andra skador, ren och fin. Uttagen av mig hos AD i Sverige, fullset med gÀllande garanti, fungerar naturligtvis perfekt. Listar 11998, skulle vilja ha 4900 inkl rekfrakt.
Hör gÀrna av er med frÄgor och funderingar.

IMG_7971.jpeg
 
NÄn i trÄden som behöver en riktigt fin GWG2000? Inga repor eller andra skador, ren och fin. Uttagen av mig hos AD i Sverige, fullset med gÀllande garanti, fungerar naturligtvis perfekt. Listar 11998, skulle vilja ha 4900 inkl rekfrakt.
Hör gÀrna av er med frÄgor och funderingar.

IMG_7971.jpeg
NĂ„gon!!! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! 😃
 
NÄn i trÄden som behöver en riktigt fin GWG2000? Inga repor eller andra skador, ren och fin. Uttagen av mig hos AD i Sverige, fullset med gÀllande garanti, fungerar naturligtvis perfekt. Listar 11998, skulle vilja ha 4900 inkl rekfrakt.
Hör gÀrna av er med frÄgor och funderingar.

IMG_7971.jpeg


Verkligen bra pris!
 
Tillbaka
Topp