Tack, det Ă€r tanken som rĂ€knas!Hade det inte varit för att jag gillar mina tvĂ„ GWâs sĂ„ orimligt mycket sĂ„ skulle jag kunna sĂ€lja den ena Ă„t dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, det Ă€r tanken som rĂ€knas!Hade det inte varit för att jag gillar mina tvĂ„ GWâs sĂ„ orimligt mycket sĂ„ skulle jag kunna sĂ€lja den ena Ă„t dig
Ah, okej. Men bra att bandet Àr kort sÄ behöver jag inte sukta lika mycket, men fin ör den,Det Àr en G9100-TC, tyvÀrr gÄtt ur produktion.
Kort band.
Vad fÄr man ge för en orginal resin lönk med G-Shock logga mot en kinavariant? GÄr de att finna beggade och vad kostar de dÄ?
De som passar till GW-5000 mfl menar jag.
Ănnu en bild pĂ„ carbon, lite tjatigt, jag vet. Men den Ă€r sĂ„ bra!
En kina lÀnk kostar ca 300, och Àr riktigt ok kvalitetsmÀssigtGymdags, den vanliga morgonrutinen.
@Daion jag tror att en bÀttre begagnad Àkta lÀnk Àr typ bara nÄgot dyrare Àn en kinavariant. Problemet Àr hitta en Àkta beg. De flesta gillar sina...
Annars Àr vÀl trupptipset att köpa den variant som har lÀnken original, knip lÀnken och sÀlj klockan i annat utförande. Det blir nog billigast.
Ha ha, kromad armbÄge har jag inte hört förut. För lite raggare i min uppvÀxt kanske? NÀr jag flög mindre helikoptrar i USA dÄ körde man ofta utan dörr och sÄ lÀnge man flög i trim gick det fintKromad armbÄge nÀr man kör helikopter. Respekt
Orkade inte vÀnta pÄ begagnat sÄ det blev en ny GW-5000U samt en ny GW-5600BC. Blir att ta combi lÀnken till 5000U.
Perfekta handlederna för gwg vad mÀter handlederna ?Idag blir det Mudmaster
Perfekta handlederna för gwg vad mÀter handlederna ?
Diskar mjölka lÀggning och tar tiden sÄ man inte tappar tempen pÄ vattnet