Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis och lÀtt och tvÀtta av dom varje kvÀll. DÀrför stÄlisen fÄr lÀmna, för jag har mudmastersjukan tar ingen den för de priset dÄ fÄr den va kvar men jag köper hellre en GWG till o varvar med, de sitter sÄ grymt bra och ger lite pondus pÄ armenDu har iaf behov av en klocka med mudresist
Minns LermÀstar-tiden med vÀrme. Har dock varken ett lerigt jobb eller armar att bÀra upp dem. Men en jÀkligt tuff klockaGjorde precis en annons pÄ ks pÄ min recrystalized 40th men nu mÄste jag fixa kÀk till barnen. KÀnner att GWG Àr jag sÄ slÀpper den grymma stÄlisen
Mycke bra samling dÀrMinns LermÀstar-tiden med vÀrme. Har dock varken ett lerigt jobb eller armar att bÀra upp dem. Men en jÀkligt tuff klocka
Inget dÄligt hemma-gym du har
COC lek ikvÀll
Försöker fÄ tillbaka lite nypstyrka
Det finns en hel del grejer som jag samlat pÄ mig genom ÄrenInget dÄligt hemma-gym du har
Hade fler, men hittade inga bilder pÄ dem tillsammans. Hade en tanke om att ha alla, men tröttnade innan jag lyckades. Som vanligt . Samma gÀllde de analoga grodornaMycke bra samling dÀr
Aldrig sett nÄgon med sÄ mÄnga analoga froggisarHade fler, men hittade inga bilder pÄ dem tillsammans. Hade en tanke om att ha alla, men tröttnade innan jag lyckades. Som vanligt . Samma gÀllde de analoga grodorna
De analoga grodorna Àr verkligen kanon. Saknade bara I.C.E.R.C och Royal Navy. Men de gick inte att hitta till vettiga priser sÄ jag gav upp. Har tre kvar idag som i mitt tycke Àr de bÀsta. TvÄ pÄ lÀnk, 1000C och 1000XC samt den svarta med gul text.Aldrig sett nÄgon med sÄ mÄnga analoga froggisar
Precis de Àr lÀtt att ledsna lÀngs vÀgen, jag Àr ju likadan
Ah precis sett att ICERC ligger pÄ köp o sÀlj nu enDe analoga grodorna Àr verkligen kanon. Saknade bara I.C.E.R.C och RAF. Men de gick inte att hitta till vettiga priser sÄ jag gav upp. Har tre kvar idag som i mitt tycke Àr de bÀsta. TvÄ pÄ lÀnk 1000C och 1000XC samt den svarta med gul text.
Har sett det. Men priset Ă€r lĂ„ngt över vad Ă€r beredd att betala. Ăr sĂ€kert helt fel ute, men mer Ă€n 10-15 kĂ€nns helt orimligt .Ah precis sett att ICERC ligger pĂ„ köp o sĂ€lj nu en
Ska det bli ett nyförvÀrv?
Nej, Àr hos kompisen och hjÀlper till.Ska det bli ett nyförvÀrv?