Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snart en till...En MM frĂ„n @Nygren finns kvar i trĂ„den. ïž
SÀlj den till mig sÄ min fru blir gladKollar in en Manga
Hur har de gÄtt med "varmt vatten testet"? De Àr ju söndag idagKatt mysG
Det Àr ju inte min SvÀrsonensSÀlj den till mig sÄ min fru blir glad
Kööööp! Det klart tuffaste slÀppet pÄ ett bra tag. Synd att jag inte kommer överens med CasioakSÀlj den till mig sÄ min fru blir glad
Bra svÀrson du harDet Àr ju inte min SvÀrsonens
Jepp, lÀrt honom vÀl Skickade pÄ honom en GW-B5600BC pÄ lÀnk till att börja med Fortfarande hans favoritBra svÀrson du har
De behövdes inte de rÀckte med att köra fyrhjuling i 1 gradig vÀrme med varm tröja testetHur har de gÄtt med "varmt vatten testet"? De Àr ju söndag idag
Gjorde detta pÄ min GA-900 i nÄgra dagar men problemet kvarstod tyvÀrr. Hoppas det funkar för dig. Annars mÄste den nog öppnas upp mer gissar jagDe behövdes inte de rÀckte med att köra fyrhjuling i 1 gradig vÀrme med varm tröja testet
Ska öppna upp den sen lÀgga den i en stÀngd rispÄse nÀr jag fÄr hem nÀsta köp, trivs för bra för o ta den ur tjÀnst. Det kommer o gÄr snabbt ocksÄ sÄ verkar ju inte vara ett jÀtte problem, men störande
Haha, jag undrar just om Walter varit i mitt undermedvetna nÀr jag snickrade ihop ett litet hus till morsans katt?Nu sÀger Walter och jag God natt
Kan ju bli ett uppdrag för @Dan1jel detta...Gjorde detta pÄ min GA-900 i nÄgra dagar men problemet kvarstod tyvÀrr. Hoppas det funkar för dig. Annars mÄste den nog öppnas upp mer gissar jag
Ni vet hur det kan vara nÀr man lÀmnar in sin till exempel Mercedes eller Audi pÄ verkstaden sÄ fÄr man lÄna en liten Renault Clio 1,2 liters i bÀsta fall som lÄnebil sÄ kÀnns det nu
Jag hade en GG-B100.... underbar passform!Vilken Àr coolast?
NÄgon som vet vilket band som Àr bekvÀmast ? Gravity eller gg b100?
1
23
Vilken Àr coolast?
NÄgon som vet vilket band som Àr bekvÀmast ? Gravity eller gg b100?
1
23
Denna kÀnns ocksÄ jÀkligt intressantGravityn Àr skönare med rÄge tyckte jag. VÀger nada dessutom. Den ser visuellt ocksÄ mkt tunnare ut, upplevs tunnare irl Àn siffrorna visar kontra ggb. Muddien Àr ju vÀldigt tjock (som du vet iof)
Kör pÄ den om du inte provat, den jag Àgde har numera @roosterman ovÀntat nog
Precis sÄ har denna reagerat vid kylig vÀderlek och nÀr den tittat fram Àr jackÀrmen.Provmjölkar o tuva levererar
Ps Äter kondens i klockan sÄ det fÄr bli ett par spa dagar i risbaljan nÀr min andra GWG anlÀnder
1 grad ute o atv körning ihop med varm handled idag lockade fram det