• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En MM frĂ„n @Nygren finns kvar i trĂ„den. đŸŸĄâš«ïž
IMG_3284.jpeg

Hur har de gĂ„tt med "varmt vatten testet"? De Ă€r ju söndag idag 😋
De behövdes inte de rÀckte med att köra fyrhjuling i 1 gradig vÀrme med varm tröja testet
Ska öppna upp den sen lÀgga den i en stÀngd rispÄse nÀr jag fÄr hem nÀsta köp, trivs för bra för o ta den ur tjÀnst. Det kommer o gÄr snabbt ocksÄ sÄ verkar ju inte vara ett jÀtte problem, men störande

De behövdes inte de rÀckte med att köra fyrhjuling i 1 gradig vÀrme med varm tröja testet
Ska öppna upp den sen lÀgga den i en stÀngd rispÄse nÀr jag fÄr hem nÀsta köp, trivs för bra för o ta den ur tjÀnst. Det kommer o gÄr snabbt ocksÄ sÄ verkar ju inte vara ett jÀtte problem, men störande
Gjorde detta pĂ„ min GA-900 i nĂ„gra dagar men problemet kvarstod tyvĂ€rr. Hoppas det funkar för dig. Annars mĂ„ste den nog öppnas upp mer gissar jag 🙃

Vilken Àr coolast?
NÄgon som vet vilket band som Àr bekvÀmast ? Gravity eller gg b100?
1
1000036909.jpg
2
1000036908.jpg
3
1000036907.jpg
1000036906.jpg

Gravityn Àr skönare med rÄge tyckte jag. VÀger nada dessutom. Den ser visuellt ocksÄ mkt tunnare ut, upplevs tunnare irl Àn siffrorna visar kontra ggb. Muddien Àr ju vÀldigt tjock (som du vet iof)

Kör pĂ„ den om du inte provat, den jag Ă€gde har numera @roosterman ovĂ€ntat nog 😜

Gravityn Àr skönare med rÄge tyckte jag. VÀger nada dessutom. Den ser visuellt ocksÄ mkt tunnare ut, upplevs tunnare irl Àn siffrorna visar kontra ggb. Muddien Àr ju vÀldigt tjock (som du vet iof)

Kör pĂ„ den om du inte provat, den jag Ă€gde har numera @roosterman ovĂ€ntat nog 😜
Denna kĂ€nns ocksĂ„ jĂ€kligt intressant👍
Älskar den digitala delen samt lĂ€sbarheten o de gröna detaljerna

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp