Har du haft klockan sen den va ny?Precis sÄ har denna reagerat vid kylig vÀderlek och nÀr den tittat fram Àr jackÀrmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du haft klockan sen den va ny?Precis sÄ har denna reagerat vid kylig vÀderlek och nÀr den tittat fram Àr jackÀrmen.
Japp sÄ den har inte rÄkat ut för nÄt ovanligt som borde föranleda detta.Har du haft klockan sen den va ny?
Precis sÄJapp sÄ den har inte rÄkat ut för nÄt ovanligt som borde föranleda detta.
Har för mig att det tom kan bli pÄ halva glaset om enbart halva kikar fram ur Àrmen...
Mm riktigt störigt, speciellt som den var tÀnkt att ersÀtta min gamla somPrecis sÄ
Min hade halva glaset ikvÀll (högra)
Störigt Àr det
Du verkar gilla den, kul! Passar ju bra pĂ„ dig.Inte alla dagar man matchar med Ica Maxis kundvagnar âŠ
Denna kÀnns ocksÄ jÀkligt intressant
Ălskar den digitala delen samt lĂ€sbarheten o de gröna detaljerna
SÄ kan de sÀkert varaTittat pÄ den nÄgra ggr, tycker den Àr fin framifrÄn men ser udda ut frÄn sidan kontra ex gg-b200
FÄr min egen till veckan, detta Àr @Hans B 1955. Han vÀgrar ju sÀlja den sÄ jag fick köpa mig en nySe dÀr!
Du verkar gilla den, kul! Passar ju bra pÄ dig.
Ja nÄgon mer passande G finns vÀl inte?!
2 JÀvla skitspel ocensurerat sagt.....Ja nÄgot mer passande G finns vÀl inte?!
Hur mÄnga strikes bjöd den pÄ?
MÄste man förbinda sig att köpa 5 G-shocks för att fÄ vÀskan?NÀstan mer taggad pÄ vÀskan Àn klockan, skÀmt Äsido, blev helt sÄld nÀr jag sÄg hur snyggt index vÀxlar fÀrg i direkt solljus, nÄgot som Àr unikt för Portern vad jag förstÄtt.
Minst 5, optimalt med 6 sÄ hÄllaren Àr full i alla lÀgen Det stÀmmer bra, den kommer med vÀskan.MÄste man förbinda sig att köpa 5 G-shocks för att fÄ vÀskan?
Och, ligger det en G-hÄllare i botten pÄ den frÄn början??
- VÀskan (norpad av frun)NÀstan mer taggad pÄ vÀskan Àn klockan, skÀmt Äsido, blev helt sÄld nÀr jag sÄg hur snyggt index vÀxlar fÀrg i direkt solljus, nÄgot som Àr unikt för Portern vad jag förstÄtt.
Den dÀr Àr ju sÄ bra!TVA fÄr inleda ledigveckan.