• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Goddagens pĂ„ er allohopa! 😃

Jag Àr sugen pÄ en G med tydlig display och lagom smidig sÄ inte de största modellerna.

Enda önskemÄl jag har förutom att ha en tydlig display Àr att det gÄr att stÀlla helst fyra larm per dag.

Funderar lite pÄ dessa GBD-200 men ni kanske har flera förslag. GÀller att bandet Àr tillrÀckligt lÄngt för min 21cm handled dock.

Om det Àr nÄgon som har en sÄdan hÀr och kan mÀta bandet vore jag vÀldig tacksam för hjÀlp!

Eller finns det kanske nÄgon uppföljare till denna modell?

IMG_1752.png
IMG_1751.png
 
Senast Àndrad:
Goddagens pĂ„ er allohopa! 😃

Jag Àr sugen pÄ en G med tydlig display och lagom smidig sÄ inte de största modellerna.

Enda önskemÄl jag har förutom att ha en tydlig display Àr att det gÄr att stÀlla helst fyra larm per dag.

Funderar lite pÄ dessa GBD-200 men ni kanske har flera förslag. GÀller att bandet Àr tillrÀckligt lÄngt för min 21cm handled dock.

Om det Àr nÄgon som har en sÄdan hÀr och kan mÀta bandet vore jag vÀldig tacksam för hjÀlp!


IMG_1752.png
IMG_1751.png
Har en GBD-200 i limegrönt. Med 21CM handled hamnar du nog pÄ sista hÄlet.
 
Goddagens pĂ„ er allohopa! 😃

Jag Àr sugen pÄ en G med tydlig display och lagom smidig sÄ inte de största modellerna.

Enda önskemÄl jag har förutom att ha en tydlig display Àr att det gÄr att stÀlla helst fyra larm per dag.

Funderar lite pÄ dessa GBD-200 men ni kanske har flera förslag. GÀller att bandet Àr tillrÀckligt lÄngt för min 21cm handled dock.

Om det Àr nÄgon som har en sÄdan hÀr och kan mÀta bandet vore jag vÀldig tacksam för hjÀlp!

Eller finns det kanske nÄgon uppföljare till denna modell?

IMG_1752.png
IMG_1751.png
GBX-100 Àr ju ett hett alternativ, som Àr vÀldigt snarlik GBD-200, men gjord för vÄtdrÀktsanvÀndare sÄ det kanske finns nÄgot extra hÄl... Kan mÀta lite nÀr jag kommer hem.
 
Har en GBD-200 i limegrönt. Med 21CM handled hamnar du nog pÄ sista hÄlet.
Ah, trevligt! Cool modell som jag fĂ„tt upp ögonen för först nu. đŸ€—đŸ˜ƒ
Ah, förstĂ„r, va synd. Det Ă€r ett aber med feta handleder. đŸ™„đŸ€Ł

GBX-100 Àr ju ett hett alternativ, som Àr vÀldigt snarlik GBD-200, men gjord för vÄtdrÀktsanvÀndare sÄ det kanske finns nÄgot extra hÄl... Kan mÀta lite nÀr jag kommer hem.
Aha, lĂ„ter spĂ€nnande. Ja, men kolla gĂ€rna. Tack! đŸ€—
Ska lÀsa om modellen.
 
Ah, trevligt! Cool modell som jag fĂ„tt upp ögonen för först nu. đŸ€—đŸ˜ƒ
Ah, förstĂ„r, va synd. Det Ă€r ett aber med feta handleder. đŸ™„đŸ€Ł


Aha, lĂ„ter spĂ€nnande. Ja, men kolla gĂ€rna. Tack! đŸ€—
Ska lÀsa om modellen.

Med GBX-100 Àr det ca 24 cm till sista hÄlet.
Bandet Àr ungefÀr 1 cm lÀngre Àn det pÄ GBD-200, bÄde nÀr det gÀller totallÀngd och sista hÄlet.

5D22D342-94DC-4E3C-8833-1E1F13FC4BB3.jpeg


Carrot for size.
 
Senast Àndrad:
Ah, trevligt! Cool modell som jag fĂ„tt upp ögonen för först nu. đŸ€—đŸ˜ƒ
Ah, förstĂ„r, va synd. Det Ă€r ett aber med feta handleder. đŸ™„đŸ€Ł


Aha, lĂ„ter spĂ€nnande. Ja, men kolla gĂ€rna. Tack! đŸ€—
Ska lÀsa om modellen.
PÄ mina 16,5 cm sÄ kör jag pÄ hÄl 4 eller 5.
Den svarta Ă€r pĂ„ max och sitter bekvĂ€mt en bra bit upp 😅

Edit:
GBX Àr nÄgon mm större pÄ armen Àn GW-8230 för ytterligare referens.
1000010474.jpg

1000010476.jpg
 
Senast Àndrad:
PÄ mina 16,5 cm sÄ kör jag pÄ hÄl 4 eller 5.
Den svarta Ă€r pĂ„ max och sitter bekvĂ€mt en bra bit upp 😅

Edit:
GBX Àr nÄgon mm större pÄ armen Àn GW-8230 för ytterligare referens.
1000010474.jpg

1000010476.jpg
Tack för bilder och jĂ€mförelse! đŸ€—đŸ˜ƒ

Jag tror den dÀr GBX verkar vara ett bÀttre alternativ dÄ Àn GBD-200. Eller om jag ska kika pÄ annat som Àr lite större kanske nÄgon av dessa.
 
Tillbaka
Topp