• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hörrni Àr det lönt o testa en gwg b1000 nÀr man gillar gwg1000. HÄller dom sams i klocklÄdan eller blir de en fight mÄntro?

UtseendemÀssigt kan de bo ihop dÄ de bara har samma modellnamn men inte mycket annat gemensamt.

För mig var gwg 1000 helt enkelt obekvÀm. Hamnade mellan tvÄ hÄl. Styvt band osv.

B1000 dÀremot upplevs som mindre samt bandet Àr skönare!
 
Jadu, sÄhÀr i efterhand undrar jag det med ibland. Den var galet bra pÄ sÄ mÄnga sÀtt. Hamna vÀll lite mellan hÄlen och kanske ocksÄ att jag drog mig för att anvÀnda en sÄ fin G som jag vill anvÀnda dem. Kontra 1k vars delar Àr sÄ pass billiga.

Summa summarum jag borde kanske behĂ„llit men hade nog inte köpt gpw dĂ„ och den Ă€r, trots sin storlek, nĂ„got som jag inte velat missa sĂ„ nöjd Ă€ndĂ„ 😅

Sen flippar ju jag mkt sĂ„ fel person att frĂ„ga, det mesta ryker om det inte kĂ€nns 💯 Och gillar ocksĂ„ klockor i spektrat 0-2k bĂ€st med.
Va ju vansinnigt bra pris pĂ„ den du sĂ„lde, synd man va sen pĂ„ bollen😬
 
Tackar för input, bara hĂ„lla utkik efter nĂ„t beggat framöver 👍
@spammerstakeahike
VÀrt o testa Àven om gwg1000 sitter perfekt pÄ mig,
Bandet jag har pÄ denna Àr riktigt bekvÀmt troligen att den Àr anvÀnd dagligen i flera Är.
Men minns alla mina gwg1000 som bekvÀma Àven maharishin.

Hur kommer de sig att b1000 sÄlts för 3,5 resp 4 k de senaste 2 ggr pÄ ks? VÀrderad lÀgre Àn GwG 2 k?
 
God morgon
IMG_5715.jpeg
 
@spammerstakeahike
VÀrt o testa Àven om gwg1000 sitter perfekt pÄ mig,
Bandet jag har pÄ denna Àr riktigt bekvÀmt troligen att den Àr anvÀnd dagligen i flera Är.
Men minns alla mina gwg1000 som bekvÀma Àven maharishin.

Hur kommer de sig att b1000 sÄlts för 3,5 resp 4 k de senaste 2 ggr pÄ ks? VÀrderad lÀgre Àn GwG 2 k?

Har missat beg priserna helt. Riktigt bra prislappar!
Tror inte den Àr vÀrderad lÀgre Àn 2k, Àr nog bara slumpen.
 
Hörrni Àr det lönt o testa en gwg b1000 nÀr man gillar gwg1000. HÄller dom sams i klocklÄdan eller blir de en fight mÄntro?
B1000 Ă€r riktigt fin och Ă€r helt klart vĂ€rt att testa om du gillar Mudmaster. GWG1000 Ă€r klockan man har pĂ„ sig nĂ€r man ska jobba fysiskt i en tuff miljö. Man behöver inte vad rĂ€dd om den. B1000 har man pĂ„ sig nĂ€r man Ă€r ledig. 😁
 
B1000 Ă€r riktigt fin och Ă€r helt klart vĂ€rt att testa om du gillar Mudmaster. GWG1000 Ă€r klockan man har pĂ„ sig nĂ€r man ska jobba fysiskt i en tuff miljö. Man behöver inte vad rĂ€dd om den. B1000 har man pĂ„ sig nĂ€r man Ă€r ledig. 😁
Ledig 😬 vilken otur
Bonde Ă€r ju en heltidslivstil😎

Dyker de upp en för vettig peng sĂ„ borde jag testa iaf efter era utlĂ„tanden, alla verkar tycka den Ă€r grym iaf👍
 
Ja den dÀr Àr nice, finishen ser grymt bra ut
Ja ganska likvÀrdig b1000 i att den har bÄde metall och resindelar. BÄda kÀnns premium. Men tavlan pÄ b1k Àr ruggigt vass i sina detaljer!
Ledig 😬 vilken otur
Bonde Ă€r ju en heltidslivstil😎

Dyker de upp en för vettig peng sĂ„ borde jag testa iaf efter era utlĂ„tanden, alla verkar tycka den Ă€r grym iaf👍

Klart du ska, jag lÀr nog prova en till alternativt en 2k som jag gillar med i sinom
tid. Eller Ă€nnu en 1k, gillar din slitna som fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg. Alla Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt 🙂
 
Ja ganska likvÀrdig b1000 i att den har bÄde metall och resindelar. BÄda kÀnns premium. Men tavlan pÄ b1k Àr ruggigt vass i sina detaljer!


Klart du ska, jag lÀr nog prova en till alternativt en 2k som jag gillar med i sinom
tid. Eller Ă€nnu en 1k, gillar din slitna som fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg. Alla Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt 🙂
2k Àr vrÄlsnygg den med, haft 3 st, skulle inte sÄlt den sista
1000037091.jpg
 
Ja ganska likvÀrdig b1000 i att den har bÄde metall och resindelar. BÄda kÀnns premium. Men tavlan pÄ b1k Àr ruggigt vass i sina detaljer!


Klart du ska, jag lÀr nog prova en till alternativt en 2k som jag gillar med i sinom
tid. Eller Ă€nnu en 1k, gillar din slitna som fĂ„r bekĂ€nna fĂ€rg. Alla Ă€r bra pĂ„ sitt sĂ€tt 🙂
ÖvervĂ€ger att slĂ€ppa min 1k đŸ€”
 
Ni som kör Android, vad kör ni för app för att kontrollera hur klockorna hÄller tiden?
nyare klockor anvÀnder sig av Casio Watches appen, och mÄnga har flyttat över till den. SÄ appen sköter ju det dÀr automatiskt med jÀmna mellanrum. om det nu Àr de du menar :)
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp