TyvÀrr inte. En enkel fyrkant.MRG Oak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TyvÀrr inte. En enkel fyrkant.MRG Oak?
Aha, missförstod vilken du syftade pÄ. Och det var förövrigt GDLTD som jag hade med stora lÄdan, korthÄllare mm. Sen sÄld pÄ forumet. Kanske samma?En GDLTD om man ska vara petig. Men det Àr ju samma klocka
Men det Àr inte som ska ska hÀmtas.
Inte otÀnkbart. Sliten korthÄllare. Klocka i kanonskick.Aha, missförstod vilken du syftade pÄ. Och det var förövrigt GDLTD som jag hade med stora lÄdan, korthÄllare mm. Sen sÄld pÄ forumet. Kanske samma?
Snyggt! Var nÀra att klicka hem den dÀr dÄ Hodinkee sÄlde ut den ocksÄ, kul att det landade en hÀr pÄ forumetKluriga ljusförhÄllanden nu pÄ hösten. Fick fota den i badrummet för att fÄ med detaljerna. Kanske redan finns pÄ forumet, men jag tror inte jag sett den. Kul modell som gör sig bÀttre irl Àn pÄ bild.
Ja den Àr riktigt ball den dÀrKluriga ljusförhÄllanden nu pÄ hösten. Fick fota den i badrummet för att fÄ med detaljerna. Kanske redan finns pÄ forumet, men jag tror inte jag sett den. Kul modell som gör sig bÀttre irl Àn pÄ bild.
BerÀttaAttans dÀr rök mjölklikviden
En klocka matchande till alla timmar i John deerenBerÀtta
NÄgot i titan som börjar pÄ MR..?
Grym fÀrgsÀttning pÄ den. Brandfield? Fick du tag i en kod?En klocka matchande till alla timmar i John deeren
Tycker den gröna har en grym balans med fÀrgerna.Grym fÀrgsÀttning pÄ den. Brandfield? Fick du tag i en kod?
Undrar om inte @Glantzen hade den eller iaf en likadan för ett tag sen?Kan sakna denna ibland, finns den kvar pÄ forumet?
Undrar om det Àr den som jag Àger nuKan sakna denna ibland, finns den kvar pÄ forumet?
Mycket möjligt, hojta om du tröttnarUndrar om det Àr den som jag Àger nu