• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ni som kör Android, vad kör ni för app för att kontrollera hur klockorna hÄller tiden?
Tack för svaren. Jag hittade appen Twelve som funkar ungefÀr som Watch Tracker pÄ iPhone. Nu har jag lagt in kollektionen och tagit en första time stamp. Det bÀsta Àr nÀr man hittar en vanlig G-Shock utan MB6 men som gÄr som en HAQ.

PakÀÀÀÀt. Reservdels GW-2000 frÄn tratten.
1000002766.jpg

NĂ€ egentligen inte men har man köp stop sĂ„ fĂ„r man försöka pĂ„ annat vis :D vet att 1k slĂ„r mig varmt om hjĂ€rtat, men suget att prova nĂ„got nytt finns ju alltid ^^ sen vill man ju inte missa chansen om en b1k eller kanske 2k kommer ut pĂ„ K&S đŸ«Ł
Precis fattar lÀget och 1 k Àr lÀtt o finna igen om man vill ha en igen

Ingen risk att man skulle behöva hÄlla pÄ denna klockan. Kanske om man drar av 4000 kr pÄ priset.
De Àr ju vÀldigt trist med prissÀttningar pÄ bÄde tradera och blocket. Visst bestÀmmer sÀljaren priset men de finns ju grÀnser..

Ingen risk att man skulle behöva hÄlla pÄ denna klockan. Kanske om man drar av 4000 kr pÄ priset.
De Àr ju vÀldigt trist med prissÀttningar pÄ bÄde tradera och blocket. Visst bestÀmmer sÀljaren priset men de finns ju grÀnser..
KÀnns som ett framgÄngskoncept.
Var dryg och sÀtt ett orimligt pris. Köparna formligen hopar sig och stÄr i kö!
😂

Tillbaka
Topp