KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!VILL-HAAAAA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!VILL-HAAAAA!!!
Tack för svaren. Jag hittade appen Twelve som funkar ungefÀr som Watch Tracker pÄ iPhone. Nu har jag lagt in kollektionen och tagit en första time stamp. Det bÀsta Àr nÀr man hittar en vanlig G-Shock utan MB6 men som gÄr som en HAQ.Ni som kör Android, vad kör ni för app för att kontrollera hur klockorna hÄller tiden?
VAD SKA DU HAAAAA FĂR DEN DĂ ?KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!
Ăr du i dina sinnes fulla brukĂvervĂ€ger att slĂ€ppa min 1k
NĂ€ egentligen inte men har man köp stop sĂ„ fĂ„r man försöka pĂ„ annat vis vet att 1k slĂ„r mig varmt om hjĂ€rtat, men suget att prova nĂ„got nytt finns ju alltid ^^ sen vill man ju inte missa chansen om en b1k eller kanske 2k kommer ut pĂ„ K&SĂr du i dina sinnes fulla bruk
Precis fattar lÀget och 1 k Àr lÀtt o finna igen om man vill ha en igenNÀ egentligen inte men har man köp stop sÄ fÄr man försöka pÄ annat vis vet att 1k slÄr mig varmt om hjÀrtat, men suget att prova nÄgot nytt finns ju alltid ^^ sen vill man ju inte missa chansen om en b1k eller kanske 2k kommer ut pÄ K&S
Hoppas du kan fÄ igÄng den!PakÀÀÀÀt. Reservdels GW-2000 frÄn tratten.
KÀnns som ett framgÄngskoncept.Ingen risk att man skulle behöva hÄlla pÄ denna klockan. Kanske om man drar av 4000 kr pÄ priset.
De Àr ju vÀldigt trist med prissÀttningar pÄ bÄde tradera och blocket. Visst bestÀmmer sÀljaren priset men de finns ju grÀnser..
CASIO G-SHOCK MUDMASTER GWG-1000-1A3ER sÀljes i Malmö stad | Blocket
7000 kr - Klockor - Centralt Söder - CASIO G-SHOCK MUDMASTER GWG-1000-1A3 till salu. HÄller inte klockan till nÄn först till kvarn gÀller. Dom som vet vad d...www.blocket.se
Sen pÄ det VÀlja en reklambild ocksÄKÀnns som ett framgÄngskoncept.
Var dryg och sÀtt ett orimligt pris. Köparna formligen hopar sig och stÄr i kö!
Ingen idé att bry sig. Den Àr sÀkert redan sÄld med all den energi sÀljaren lagt ned!Sen pÄ det VÀlja en reklambild ocksÄ
4 muddies eller 6 sÄg jag nuMan Àr i en tvÄtusen Är gammal stad med massor av sevÀrdheter. Till exempel en snygg G-shop. Trier i Tyskland.
NÀÀÀÀÀÀ, inte min! Köööööp nĂ„n annans!VAD SKA DU HAAAAA FĂR DEN DĂ ?
TÀnk pÄ stackaren han har ju inte sÄ mÄnga klockor juNÀÀÀÀÀÀ, inte min! Köööööp nÄn annans!
Just det ja, tÀnkte inte pÄ det...TÀnk pÄ stackaren han har ju inte sÄ mÄnga klockor ju
GMW-B5000GD-1? En sÄn har jag haft i sÄ fall.HemfÀrd. Sedan hÀmta tvÄ klockor . En icke-G-shock som varit pÄ spa hos Dala urteknik och en G-shock som jag inte tror att jag sett pÄ forumet tidigare.
En GDLTD om man ska vara petig. Men det Àr ju samma klocka
GMW-B5000GD-1? En sÄn har jag haft i sÄ fall.
Synd, men det mÄste ÀndÄ ha varit vÀrldens mest lÄnglivade Black Friday-rabatt. Fungerade vÀl i minst tvÄ Är?Kör brandfield med nÄgon ny rabatt kod nuförtiden?
Bf30shopping verkar vara pensionerad
MRG Oak?En GDLTD om man ska vara petig. Men det Àr ju samma klocka
Men det Àr inte som ska ska hÀmtas.