God morgon, Ă„ter i gruvan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AlltsÄ.... En sÄn dÀr villhöver jag verkligen.... Finns det nÄgon som slÀpper sin tro?God morgon, Äter i gruvan.
Inte jag den Àr riktigt bra!AlltsÄ.... En sÄn dÀr villhöver jag verkligen.... Finns det nÄgon som slÀpper sin tro?
Multiband 5 rockar! Kineserna kan ta sig.
BCn Àr ju riktigt bra med sin kombilÀnk. Bara att lÄta den jobba oftareLuftar denna idag, vi har inte riktigt blivit kompisar av nÄgon anledning sÄ den tillbringar för mycket tid i lÄdan.
Enklast Àr nog o lÀgga ut den pÄ tradera, hade nog dock varit lÀttare o sÀlja med ett gummi pÄPÄ tal om BC, vad fÄr man för en sÄdan utan lÀnk? Fick hem min idag, lÀnken ska sitta pÄ 5000U och gummibandet vill jag spara. @roosterman du vet kanske?
SÄ Àr det nog, kanske lika bra att sÀtta pÄ gummit frÄn 5000U och sÀlja den sÄ. Vad kan rimligt pris vara med gummi? Allt i nyskick.Enklast Àr nog o lÀgga ut den pÄ tradera, hade nog dock varit lÀttare o sÀlja med ett gummi pÄ
Ja jag tror det Àr den bÀsta affÀren o lÀgga pÄ gummit frÄn 5000 uSÄ Àr det nog, kanske lika bra att sÀtta pÄ gummit frÄn 5000U och sÀlja den sÄ. Vad kan rimligt pris vara med gummi? Allt i nyskick.
KÀnns generellt stendött pÄ köp&sÀlj trots bra priser pÄ mycket. Men en G-shock för inte sÄ mÄnga hundra kanske gÄr lÀttare. Annars fÄr det bli Tradera.
Ja men precis. LÄter rimligt, dÀr nÄgonstans tÀnkte jag ocksÄ kanske Àr ett rimligt pris.Ja jag tror det Àr den bÀsta affÀren o lÀgga pÄ gummit frÄn 5000 u
Tradera kan ju va bÄde ris o ros. Min erfarenhet Àr ÀndÄ att tradera funkar bra pÄ lite billigare klockor, man nÄr ut till fler och mÄnga spontanköper dÀr.
Vet dock inte va man fÄr, 700-900 kr?
Bara bandlös BC skulle jag sÀga 6-700kr. Med band nÄn hundring upp. Modulen Àr ju en vÀldigt modvÀnlig sÄdanPÄ tal om BC, vad fÄr man för en sÄdan utan lÀnk? Fick hem min idag, lÀnken ska sitta pÄ 5000U och gummibandet vill jag spara. @roosterman du vet kanske?
Porter Oaken Àr ju grym! Man blir allt sugen efter att ha sett dina bilder
Jag tror den Àr helt ofarlig faktiskt. Rött Àr ju sött liksomVad tror ni, svampexperter pÄ KS.
Ăr det alltid sĂ„ att om en svamp ser god ut sĂ„ Ă€r den ocksĂ„ det?
Visst Àr den. Kunde inte motstÄ köp efter att ha testat den i verkligheten nÄgra gÄnger. Den Àr trots allt hyfsat dyr för vad det Àr sÄ jag var tvungen att lÄta priset sjunka in lite och lÄta begÀret segra först Den Àr vÀldigt speciell, kul om du slÄr till, dÄ blir vi tre vad jag vet.Porter Oaken Àr ju grym! Man blir allt sugen efter att ha sett dina bilder
Du bör rÄdfrÄga AI innan du Àter...Vad tror ni, svampexperter pÄ KS.
Ăr det alltid sĂ„ att om en svamp ser god ut sĂ„ Ă€r den ocksĂ„ det?