• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon, Ă„ter i gruvan.
1000011458.jpg

Enklast Ă€r nog o lĂ€gga ut den pĂ„ tradera, hade nog dock varit lĂ€ttare o sĂ€lja med ett gummi pĂ„đŸ€”
SÄ Àr det nog, kanske lika bra att sÀtta pÄ gummit frÄn 5000U och sÀlja den sÄ. Vad kan rimligt pris vara med gummi? Allt i nyskick.

KÀnns generellt stendött pÄ köp&sÀlj trots bra priser pÄ mycket. Men en G-shock för inte sÄ mÄnga hundra kanske gÄr lÀttare. Annars fÄr det bli Tradera.

SÄ Àr det nog, kanske lika bra att sÀtta pÄ gummit frÄn 5000U och sÀlja den sÄ. Vad kan rimligt pris vara med gummi? Allt i nyskick.

KÀnns generellt stendött pÄ köp&sÀlj trots bra priser pÄ mycket. Men en G-shock för inte sÄ mÄnga hundra kanske gÄr lÀttare. Annars fÄr det bli Tradera.
Ja jag tror det Àr den bÀsta affÀren o lÀgga pÄ gummit frÄn 5000 u

Tradera kan ju va bÄde ris o ros. Min erfarenhet Àr ÀndÄ att tradera funkar bra pÄ lite billigare klockor, man nÄr ut till fler och mÄnga spontanköper dÀr.
Vet dock inte va man fÄr, 700-900 kr?

Ja jag tror det Àr den bÀsta affÀren o lÀgga pÄ gummit frÄn 5000 u

Tradera kan ju va bÄde ris o ros. Min erfarenhet Àr ÀndÄ att tradera funkar bra pÄ lite billigare klockor, man nÄr ut till fler och mÄnga spontanköper dÀr.
Vet dock inte va man fÄr, 700-900 kr?
Ja men precis. LÄter rimligt, dÀr nÄgonstans tÀnkte jag ocksÄ kanske Àr ett rimligt pris.

Porter Oaken Ă€r ju grym! Man blir allt sugen efter att ha sett dina bilder 😊
Visst Ă€r den. Kunde inte motstĂ„ köp efter att ha testat den i verkligheten nĂ„gra gĂ„nger. Den Ă€r trots allt hyfsat dyr för vad det Ă€r sĂ„ jag var tvungen att lĂ„ta priset sjunka in lite och lĂ„ta begĂ€ret segra först 😅 Den Ă€r vĂ€ldigt speciell, kul om du slĂ„r till, dĂ„ blir vi tre vad jag vet.

Tillbaka
Topp