Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju tagit grymma bilder tidigare, sÄ den mobilen mÄste varit riktigt vass medNu blir det att hÀmta en S24 Ultra, förhoppningsvis blir det lite snygga bilder med nya luren
Vilket lyft det blev med lÀnken pÄ 5000U. Den kÀndes redan premium innan, detta blev Ànnu ett snÀpp upp i kÀnsla.
PM om nÄgon Àr sugen pÄ BC med gummi (800:- skickat)
Min lilla G-trio i dagslÀget
Vad Àr det för modelnr pÄ den?God morgon, Äter i gruvan.
Det Àr GA-2100HD-8AVad Àr det för modelnr pÄ den?
Ăntligen fick jag tummen ur och kan nu posta i den hĂ€r trevliga trĂ„den med
Kallad trÄksub men förstÄr sÄ klart att det Àr med glimten i ögat
Den Àr ju helt grym!
Det var lÀnge sedan jag fick en sÄdan kÀnsla nÀr jag satt pÄ en nyinförskaffad klocka. "Jag kan ju lilla gÀrna sÀlja av det mesta nu" tÀnkte jag.
Jag kan för mitt liv inte fatta att det skulle ta sÄdan tid innan jag skulle testa en square
Sent ska syndaren vakna sÀgs det ju
Fy attan denna till bonden hade varit nÄtDet Àr GA-2100HD-8A
IngÄr i serien "Hidden glow".
Edit: Hela gÀnget
Riktigt snygg med de gula detaljerna
Godmorgon! Precis nÀr jag ska ivÀg till jobbet faller sÀsongens första snö!
@hepanter GW-B5600MGGodmorgon! Precis nÀr jag ska ivÀg till jobbet faller sÀsongens första snö!
Ja, det satt ju lÄngt inte men till slut sÄBra val! VÀlkommen
Vi gillar garderob-mÀnniskor.
Fy attan denna till bonden hade varit nÄt
FrÄgan Àr hur lÀsbarheten Àr i verkligheten