Mudmaster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ svÄrt snygg kombo!HÄller koll pÄ altituden nÀr jag skidar![]()
![]()
HÄller koll pÄ altituden nÀr jag skidar![]()
![]()
Grym MTG du flippade @Jaggis , du som jag har för mig Àgt bÄda kÀnns den mindre Àn g-steel?/mer balanserad.
![]()
Med handen pÄ hjÀrtat sÄ Àr ingen som Frogman, men annars Àr Rangeman kvalitativa!Grymt med en trÄd för endast G-shock snack
Köpte sjÀlv min första G-Shock i höstas, en basic dw5600 och har varit mycket nöjd. Börjar dock bli sugen pÄ nÄgot nytt men den hÀr gÄngen efter nÄgot lite mer high-end. Var helt instÀllt pÄ att skaffa en Frogman (nya versionen) tills jag sÄg att storleken var av sÄdan att den hade passat bÀttre runt fotleden Àn handleden...
Vad finns det för alternativ med samma eller snarlik kvalitet som en Frogman inom G-Shock segmentet? Eller ska man leta upp nÄgon tidigare version av Frogmannen, i s.f. vilken?
Med handen pÄ hjÀrtat sÄ Àr ingen som Frogman, men annars Àr Rangeman kvalitativa!
Vad @TerryTee saGrymt med en trÄd för endast G-shock snack
Köpte sjÀlv min första G-Shock i höstas, en basic dw5600 och har varit mycket nöjd. Börjar dock bli sugen pÄ nÄgot nytt men den hÀr gÄngen efter nÄgot lite mer high-end. Var helt instÀllt pÄ att skaffa en Frogman (nya versionen) tills jag sÄg att storleken var av sÄdan att den hade passat bÀttre runt fotleden Àn handleden...
Vad finns det för alternativ med samma eller snarlik kvalitet som en Frogman inom G-Shock segmentet? Eller ska man leta upp nÄgon tidigare version av Frogmannen, i s.f. vilken?
Annars tÀnker jag pÄ de mindre titanium frogsen frÄn back in the day. Men kommer inte ihÄg referenser pÄ rak arm![]()
Bra frĂ„ga med band och bezel. VettefĂ„glan om ens tiktox fortfarande stock de gamla, men hittar du en i bra skick behöver det ju inte vara ett problemGW5000 Ă€r definitivt pĂ„ listanSer ut att vara en fin uppgradering frĂ„n DW5600. Har kikat lite pĂ„ DW-9900 vilken verkar vara den minsta av alla Frogmans som gjorts. Ăr inte allt för dyr heller runt 1500-2500 pĂ„ Ebay. FrĂ„gan Ă€r om man vĂ„gar köpa en sĂ„dan gammal bara, verkar inte direkt jĂ€ttelĂ€tt att fĂ„ tag pĂ„ t.ex. extra armband.
Som @hammermountain skrev sÄ kanske en GF-8235 kan passa. Den sitter som en Rangeman och Àr mycket smidigare Àn GWF-D1000. FrÄga @JaggisGrymt med en trÄd för endast G-shock snack
Toleransutveckling / receptor adaptation osvRoar mig kungligt pÄ Kastrup. Första gÄngen jag sÄg den i montern tyckte jag att den var alldeles för stor. Idag provade jag den och tyckte att mja, inte sÄ tokigt ÀndÄ. Finns det nÄgot namn pÄ detta beteende?
![]()
He he! Tack för gratis diagnos! SÀg till nÀr det blir dags för elshock och eventuell lobotomering.Toleransutveckling / receptor adaptation osv![]()
Roar mig kungligt pÄ Kastrup. Första gÄngen jag sÄg den i montern tyckte jag att den var alldeles för stor. Idag provade jag den och tyckte att mja, inte sÄ tokigt ÀndÄ. Finns det nÄgot namn pÄ detta beteende?
![]()
Du menar att jag gick dÀrifrÄn utan att ha köpt instrumentet?ser att du fÄtt nÄgra felaktiga svar, den korrekta termen Àr sjÀlvbedrÀgeri.![]()
Roar mig kungligt pÄ Kastrup. Första gÄngen jag sÄg den i montern tyckte jag att den var alldeles för stor. Idag provade jag den och tyckte att mja, inte sÄ tokigt ÀndÄ. Finns det nÄgot namn pÄ detta beteende?
![]()
Haha... som klippt och skuren!.."Min hatt den har..."
![]()
Rangeman feat. Victorinox Rangerwood 55
![]()