5610! Jag blev sÄ osÀker sÄ jag kollade mina papper t.om, haha!
Ok!
Hittade du modellen online?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5610! Jag blev sÄ osÀker sÄ jag kollade mina papper t.om, haha!
![]()
![]()
Lite random frÄn promenaden,4334 steg till och frÄn grabbens skola.![]()
Yes, kika hÀrOk!
Hittade du modellen online?
men heter dom verkligen likadant Àven med inverterad skÀrm?
https://casio.jp/wat/watch_detail/GW-M5610MD-7/
Hejsan. Jag köpte en GMW B5000 I lördags och har förstÄt att nÀr powersave Àr aktiverat ska den inaktivera skÀrmen mellan 10-06 och det gör den. Men nÀr jag kom hem nu vid 17 sÄ va den avstÀngd och PS blinkar. Starta dock vid en knapptryckning. Ska den bete sig sÄ?
Okej. Den har legat i ett inte helt mörkt rum. Lite ljus har det varit. Men kan vara sÄ som du sÀger. Jag fÄr vÀcka den imorgon och se om den hÄller sig vakenOm den har legat i mörker kommer den inte att vakna upp förrÀn du trycker pÄ en knapp eller lÄter lite ljus falla pÄ tavlan.
Okej. Den har legat i ett inte helt mörkt rum. Lite ljus har det varit. Men kan vara sÄ som du sÀger. Jag fÄr vÀcka den imorgon och se om den hÄller sig vaken![]()
Okej tack för hjÀlpen. TÀnkte att den börjat strula redan.Alla funktioner utom skÀrmen fungerar i PS-mode. De ska vara sÄ
Okej tack för hjÀlpen. TÀnkte att den börjat strula redan.
Laddade hem appen och provade nu, som du sa, den funkar superbra!Ja. Jag laddade hem den till min Junghans Max Bill MEGA dÄ den inte ville synka i början, det gjorde att man inte kunde göra vissa instÀllningar. Junghans har en app till android, jag har förstÄs iOS... Jag har testad den pÄ bÄde G-Shock och Citizen med framgÄng, vÀldigt enkel att anvÀnda.
Dagens floater,
![]()
Grymt!
Jag mÄste trÀna mer pÄ att fÄ klockan svÀva.![]()
Plus stor blÀndaröppning eller motsvarande instÀllning i maskinen.Prova med Imsdal 50cl flaska = hög men tunn![]()