Lunchdags..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som Àger eller Àgt en GG-1000gb?
Min frÄga Àr den vÀldigt guldig i detaljerna?
FÄr olika uppfattningar pÄ tex Insta,ful eller ok?
![]()
Guldfredag
![]()
Lunchdags..
![]()
Inte tÀnkt pÄ,men nu nÀr du sÀger detInte överdrivet guldig tycker jag men "svansen" pÄ minutvisaren Àr oproportionerligt och mÀrkligt bred.
Det Àr knappt nÄgon som lagt mÀrke till denBlingfredag. Hur upplever du den i vardagen? MÄnga som tittar konstigt pÄ den?
Det blir mĂ„nga klockor att âpassaâ runt denna sidaDet Ă€r ju sida 420 sĂ„ dĂ„ fĂ„r man ju ta sin hippie-shock.
DW-9501
![]()
![]()
Perfekt klocka pÄ jobbet ocksÄ med UTC-visning.
Vad flyger du?![]()
![]()
SÄ Àr det ofta. Man glömmer bort hur lite andra bryr sig om klockor eller ens har armbandsur. :/Det Àr knappt nÄgon som lagt mÀrke till den![]()
Haha kÀnns för bekant!SÄ Àr det ofta. Man glömmer bort hur lite andra bryr sig om klockor eller ens har armbandsur. :/
Nice float!Fly elÀndiga jordbor,FLY!...
![]()
Hm, nÄja.. kanske inte fÄtt till det riktigt. VÀnta bara...
En mindre turbopropmaskinVad flyger du?![]()
Haha den röda Àr roligast för oss dÀr fram och kanske inte alltid lika kul dÀr bakJag vill trycka pÄ den röda knappen!!!
Jag tror du flyger en ambulanshelikopter eller rÀddningshelikopter...
Mycket av analoga instrument men endast ett digitalt![]()
Blir det en keeper?
Tufft! Ditt namn kanske avslöjar det nu nÀr man tÀnker efter..En mindre turbopropmaskin
Haha den röda Àr roligast för oss dÀr fram och kanske inte alltid lika kul dÀr bak
Men det Àr flygplan som gÀller.
Det kan man ju aldrig sÀga om nÄgonting. Stannar nog över sommaren jag, tror jag.Blir det en keeper?
Grym bild, man!!Fly elÀndiga jordbor,FLY!...
![]()
Hm, nÄja.. kanske inte fÄtt till det riktigt. VÀnta bara...
Ascool! Ădet valde rĂ€tt vinnare!![]()
Fantastisk klockaKort runda idag. Inser att Rangen Àr more fit för det hÀr klimatet Àn jag.
![]()
Ha en grym Lördag, allihop!
Oh ja!Fantastisk klocka![]()