Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÀr ser man dÄ Àr ni ju bÄde gshockbröder och kollegorRÄkar vara elektriker jag oxÄ
Nu Àre tÀnt
Bra beslut! Kul att den hamnade i denna trÄden dessutom.Det Àr den jag knep. Strax över 13 kÀndes rimligt med tanke pÄ listpris. Det var lite nu eller aldrig kÀndes det som.
Samma hÀr bonnen kör lite extra aktivitet efter kvÀllsmjölket.HemmatrÀning ikvÀll. G-shock assisterar.
För att kommentera varningsskylten.God morgon
Fick bli Rangeman idag. Kan kanske behövas med tanke pÄ vilket vÀder som i antÄgande
Dags för frukost
Bad AI rÀkna ut kcalmÀngden och den innehÄller tydligen 1307 kalorier, de gÄr Ät den del energi
4Hur mÄnga Àgg??
Hur kunde jag missa?! JÀvla jobbjÀvel10.10.10.10.10
StÀll om till jÀnketid-am/pm sÄ fÄr du en chans till.Hur kunde jag missa?! JÀvla jobbjÀvel
Tur att nÄgon var observant
Ska man ta sÄ fina bilder mÄste man ha rent mjöl i pÄsenStÀll om till jÀnketid-am/pm sÄ fÄr du en chans till.
LÀgg klockan pÄ en pÄse rent mjöl sÄ borde det vara lugnt juSka man ta sÄ fina bilder mÄste man ha rent mjöl i pÄsen
För oss (eller kanske jag Àr den enda pÄ KS) som bara kör 12-timmars visning dÄ?Ska man ta sÄ fina bilder mÄste man ha rent mjöl i pÄsen
För oss (eller kanske jag Àr den enda pÄ KS) som bara kör 12-timmars visning dÄ?
Borde ju vara fair game att ta bilden 10 ikvÀll.
Lider man av grav OCD sÄ Àr det ok .För oss (eller kanske jag Àr den enda pÄ KS) som bara kör 12-timmars visning dÄ?
Borde ju vara fair game att ta bilden 10 ikvÀll.
#visommissade10.10.10.10.1010.10.10.10.10