God söndag pÄ er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur upplevs siffrorna, pĂ„ bilder ser dom lite off set mot höger till. Ăr det lika i verkligheten?
Tackar de vÀrmer
Inga konstigheter - blev nog sÄ pÄ bilden bara
Meh!Bara jag? Eller bör trÄden snart byta namn till Guns n G-shocks?
Den ultimata Bilskruvar-Gn hade du iaf pÄ dig ser jag, dessutom med krockbÄgeDet sjÀlvklara valet nÀr olja och filter skulle bytas pÄ bruksbilen. En Toyota, men vilket jÀvla meck att fÄ loss locket till insatsfiltret, trots specialverktyg. Slutade med att jag fick anvÀnda benkraft och en lÄÄÄÄng förlÀngare. Sen missade jag, idioten man Àr, att den gamla brickan satt kvar mot oljetrÄget. En helt ny bult med ytterligare en bricka gjorde sÄ gÀngorna strippades och den var ett helvete att fÄ loss. Det som berÀknades ta en timme tog fem. Tur i allt helvete Àr att gÀngorna i trÄget verkar ha klarat sig Àven om jag kanske skulle dragit ett kvarts varv till normalt. Gubben Àr nÄgot stel i kroppen nu men nu Àr det som skulle göras gjort.
Och⊠BestÀllningen av en kombilÀnkskopia frÄn Ali express ligger för utkörning imorgon. Tio kronor och fyrtiosex öre inklusive spÄrbar frakt frÄn vad jag gissar Àr Kina. Fattar ingenting.
KrockbÄgen fick jag av en granne. TyvÀrr hade redan H i SHOCK nötts bort.Den ultimata Bilskruvar-Gn hade du iaf pÄ dig ser jag, dessutom med krockbÄge
Fick du loss gen2-versionen av lĂ€nken för 11kr Ă€r det ju snĂŒskigt billigt
Gen 1 versionen, men grymt bra pris iafKrockbÄgen fick jag av en granne. TyvÀrr hade redan H i SHOCK nötts bort.
Vilken generation pÄ band det Àr har jag ingen aning om men sÄ hÀr ser orderbekrÀftelsen ut. Hur Àr det priset ens möjligt inkluderat frakten. FÄr se om tullen vill ha nÄt eller ej.
To much AR to handleVad Àr bÀttre Àn en AR (och dÄ menar jag inte AR som i automatic rifle, utan Adrenaline Red)???
Jo....
Det Àr ju tre AR förstÄs
Den dÀr förpackningen slet jag upp i förrgÄrDen ultimata Bilskruvar-Gn hade du iaf pÄ dig ser jag, dessutom med krockbÄge
Fick du loss gen2-versionen av lĂ€nken för 11kr Ă€r det ju snĂŒskigt billigt
Bild pÄ lÀnk bara för att