• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_1898.jpeg
 
Detta med brandfield och min plundrade BC Àr lite infekterat.
NÀr jag ska göra retur nu sÄ mÄste jag betala frakten tillbaka till NederlÀnderna.
Tycker ni det Ă€r acceptabelt nĂ€r man bestĂ€llt en vara som Ă€r felaktig?🙄
Ska jag som kund straffas för att nÄgon annan stulit lÀnken...?

Skrev sÄhÀr nu
hello again I don't think I as a customer should have to pay return shipping back to you when I ordered a watch that is incorrect.

as I wrote before, I ordered a g-shock gw b5600 bc and when I open the package there is a rubber band on the watch instead of the correct combibraclet that should be on that reference
Kind regards
 
Senast Àndrad:
Detta med brandfield och min plundrade BC Àr lite infekterat.
NÀr jag ska göra retur nu sÄ mÄste jag betala frakten tillbaka till NederlÀnderna.
Tycker ni det Ă€r acceptabelt nĂ€r man bestĂ€llt en vara som Ă€r felaktig?🙄
Ska jag som kund straffas för att nÄgon annan stulit lÀnken...?

Skrev sÄhÀr nu
hello again I don't think I as a customer should have to pay return shipping back to you when I ordered a watch that is incorrect.

as I wrote before, I ordered a g-shock gw b5600 bc and when I open the package there is a rubber band on the watch instead of the correct combibraclet that should be on that reference
Kind regards
Den returen ska dom stÄ för kan jag tycka. Det har ju inte fÄtt det du har bestÀllt! :(
 
Bandet (gummit) Àr ju sjukt bra pÄ den dÀr, men combi, de Àr ju pricken över i:et (inget ja provet sjÀlv dock men kan bara tÀnka mig) :)
Ja det blev verkligen pricken över i et.
Jag tÀnkte inte ens nÀr jag pm:ade och köpte den men ibland Àr det bra att man gör saker utan att man tÀnker.
Funderar pĂ„ om jag ska ha 5610 pĂ„ kombi kvar eller om jag ska lĂ„ta den gĂ„ ivĂ€g đŸ€”
 
Tillbaka
Topp