Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska man dricka Gin alltsÄ?? Har inte börjat med sÄnt ÀnMen va i hela?! HÀller du gin i handfatet?
Vettig instÀllning ÀndÄ. Men kul att blanda, sÄ dÄ fÄr vÀl köpa för rengöringSka man dricka Gin alltsÄ?? Har inte börjat med sÄnt Àn
Grym utgÄva, minns att trÄden var full av sÄdana för 2-3 Är sedan men var lÀngesen det dök upp en nu!Skulle bli kvÀllens kamrat men lÀsbarhet var nolla.
Men snygg Àven utan fungerande batteri.
Ja och sockar fick man Àven med.Grym utgÄva, minns att trÄden var full av sÄdana för 2-3 Är sedan men var lÀngesen det dök upp en nu!
Stod nyss o klurade pÄ om jag skulle köra likadan gul G imorrn pÄ jobbet, men valet föll pÄ denna istÀlletFlitens lampa etc. etc.
Men nu fÄr det vara nog.
Den dÀr Àr i alla fall inte lÀttavlÀstTisdagens G fick bli en fÀrgbomb
Bra att ha nÀr man undrar vad klockan Àr och inte har mobilen i fickanTisdagens G fick bli en fÀrgbomb
Den returen ska dom stÄ för kan jag tycka. Det har ju inte fÄtt det du har bestÀllt!Detta med brandfield och min plundrade BC Àr lite infekterat.
NÀr jag ska göra retur nu sÄ mÄste jag betala frakten tillbaka till NederlÀnderna.
Tycker ni det Àr acceptabelt nÀr man bestÀllt en vara som Àr felaktig?
Ska jag som kund straffas för att nÄgon annan stulit lÀnken...?
Skrev sÄhÀr nu
hello again I don't think I as a customer should have to pay return shipping back to you when I ordered a watch that is incorrect.
as I wrote before, I ordered a g-shock gw b5600 bc and when I open the package there is a rubber band on the watch instead of the correct combibraclet that should be on that reference
Kind regards
+1 pÄ den, det Àr inte acceptabelt!Den returen ska dom stÄ för kan jag tycka. Det har ju inte fÄtt det du har bestÀllt!
Bandet (gummit) Àr ju sjukt bra pÄ den dÀr, men combi, de Àr ju pricken över i:et (inget ja provet sjÀlv dock men kan bara tÀnka mig)Livet blev helt plötsligt sÄ mycket bÀttre och den Àr pÄ H ocksÄ @spammerstakeahike
Ja det blev verkligen pricken över i et.Bandet (gummit) Àr ju sjukt bra pÄ den dÀr, men combi, de Àr ju pricken över i:et (inget ja provet sjÀlv dock men kan bara tÀnka mig)