• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min G-Shock samling i ett bilde 🌞
20241117_123909 Mosaic05.jpg
Jag Àlskar hur bilsamlingen Àr ocksÄ en g-shock. MÄste tagit ett tag o fixa den

Bilagor

• 8a809c056d82f0912c98bdd9128284df.jpg
    8a809c056d82f0912c98bdd9128284df.jpg
    667 KB · Visningar: 1
Jag har exakt samma rangeman men i svart fÀrg. undrar var du köpte de nya band och bezel?

Watchband Berlin - bra stĂ€lle att handla frĂ„n 👍

Watchband Berlin - bra stĂ€lle att handla frĂ„n 👍
Jag kikar dĂ€r. Tack â˜ș

Men var det Milrab som stöka??
Var inte det Brandfield du hade otur med? Eller blandar jag ihop olika nu? đŸ€”đŸ™‚
Jag köpte ju en sÄn dÀr pulsklocka som jag trodde var nÄgot för mig. Gbd h1000 eller va den heter. Den köptes frÄn milrab. Norges kundtjÀnst och Klarna som jagar en nu. Klarna vill krÀva mig pÄ 4300 kr för en klocka som jag skickade tillbaka och Àr uthÀmtad den 14 oktober. Milrab har inte bekrÀftat mottagandet fast dom mottagit paketet

Jag köpte ju en sÄn dÀr pulsklocka som jag trodde var nÄgot för mig. Gbd h1000 eller va den heter. Den köptes frÄn milrab. Norges kundtjÀnst och Klarna som jagar en nu. Klarna vill krÀva mig pÄ 4300 kr för en klocka som jag skickade tillbaka och Àr uthÀmtad den 14 oktober. Milrab har inte bekrÀftat mottagandet fast dom mottagit paketet
Ohhh, den Àr ju inte direkt kul... :oops:
Men du har vart i kontakt med Klarna?? För dom brukar vara jĂ€kligt serviceminded iaf 👍

Ohhh, den Àr ju inte direkt kul... :oops:
Men du har vart i kontakt med Klarna?? För dom brukar vara jĂ€kligt serviceminded iaf 👍
Japp klarna Àr inkopplade. Jag tror milrab gjort en miss nÄnstans pÄvÀgen. Jag fick ju maila dem för att fÄ en retursedel för det skickade de ju givervis inte me paketet. SÄ dÄ fick jag retursedel o de. Sen blev det knÀpptyst. Fram till Klarna börjar vilja ha betalt sÄ dÄ körde jag returen dÀr igenom samtidigt har jag haft kontakt med milrab kundtjÀnst och de hÀvdar att de inte hÀmtat ut nÄgot paket som tur Àr sÄ har jag bÄde inlÀmningskvitto frÄn Postnord kvar om jag inte hade haft det dÄ hade jag varit rökt.

Jag Ă€r nog en av de mest erfarna nĂ€r det handlar om att returnera đŸ„Ž
Om ni Àr lite minsta osÀkra pÄ nÄgonting dÄ ska ni handla frÄn klockmagasinet/kultacenter den absolut bÀsta servicen. DÀr skickar de med bÄde returblankett och retursedel med klister pÄ sÄ returen Àr jÀtteenkelt. Jag avskyr företag som görde krÄngligt att returnera att man mÄste kontakta dem för att kunna fÄ retursedlar men mera det Àr under all kritik

Tillbaka
Topp