Jag Àlskar hur bilsamlingen Àr ocksÄ en g-shock. MÄste tagit ett tag o fixa denMin G-Shock samling i ett bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Àlskar hur bilsamlingen Àr ocksÄ en g-shock. MÄste tagit ett tag o fixa denMin G-Shock samling i ett bilde
Jag Àlskar hur bilsamlingen Àr ocksÄ en g-shock. MÄste tagit ett tag o fixa den
Har du alltsÄ 475 squares? Wow!Min G-Shock samling i ett bilde
MÄ vel innrÞmme at modellene er avbildet flere ganger i mosaikk-bildetHar du alltsÄ 475 squares? Wow!
Jag har sett folk rita portrÀtt endast med punkter, sÄ antog det var manual arbete . Exempel:Mosaically - Free Online Photo Mosaic Creator
Transform your cherished memories into stunning, one-of-a-kind works of art. Share and collaborate with your family, friends, and community. Free Download. Free Video. Free Shipping.mosaically.com
Jag har exakt samma rangeman men i svart fÀrg. undrar var du köpte de nya band och bezel?
Jag kikar dÀr. TackGenuine Casio Army Green Resin Bezel for GW-9400-3, GW-9400
Casio Army Green Resin Bezel for Casio G-Shock: GW-9400-3 GW-9400 with black inscriptions "G-SHOCK" and "PROTECTION" and yellow inscriptions "FORWARD", "REVwww.watchband-shop.comCasio Replacement Army Green Resin Watch Strap f. GW-9400, GW-9400-3
Genuine Casio Replacement Army Green Resin Watch Strap for Rangeman G-Shock GW-9400 GW-9400-3 GW-9400-3V Stainless Steel Buckle and Stainless Steel Loop witwww.watchband-shop.com
Watchband Berlin - bra stÀlle att handla frÄn
Vilken modell Àr det hÀr?Fin, men blÄsig dag i vÄr del av landet !
GW-9400 rangemanVilken modell Àr det hÀr?
Ah, nu fattar jag. Snyggt med gula knappar till grönaBlev lite knas, men modellen som ovan
Ja men akta Àr för nÀr de kÄnglar hÄllt pÄ o krÄnglat med dessa nu i fem veckor med en retur, under all kritik igenDet kanske redan varit uppe i trÄden, men hygglig rabatt pÄ denna!
Men var det Milrab som stöka??Ja men akta Àr för nÀr de kÄnglar hÄllt pÄ o krÄnglat med dessa nu i fem veckor med en retur, under all kritik igen
Jag köpte ju en sÄn dÀr pulsklocka som jag trodde var nÄgot för mig. Gbd h1000 eller va den heter. Den köptes frÄn milrab. Norges kundtjÀnst och Klarna som jagar en nu. Klarna vill krÀva mig pÄ 4300 kr för en klocka som jag skickade tillbaka och Àr uthÀmtad den 14 oktober. Milrab har inte bekrÀftat mottagandet fast dom mottagit paketetMen var det Milrab som stöka??
Var inte det Brandfield du hade otur med? Eller blandar jag ihop olika nu?
Ohhh, den Àr ju inte direkt kul...Jag köpte ju en sÄn dÀr pulsklocka som jag trodde var nÄgot för mig. Gbd h1000 eller va den heter. Den köptes frÄn milrab. Norges kundtjÀnst och Klarna som jagar en nu. Klarna vill krÀva mig pÄ 4300 kr för en klocka som jag skickade tillbaka och Àr uthÀmtad den 14 oktober. Milrab har inte bekrÀftat mottagandet fast dom mottagit paketet
Japp klarna Àr inkopplade. Jag tror milrab gjort en miss nÄnstans pÄvÀgen. Jag fick ju maila dem för att fÄ en retursedel för det skickade de ju givervis inte me paketet. SÄ dÄ fick jag retursedel o de. Sen blev det knÀpptyst. Fram till Klarna börjar vilja ha betalt sÄ dÄ körde jag returen dÀr igenom samtidigt har jag haft kontakt med milrab kundtjÀnst och de hÀvdar att de inte hÀmtat ut nÄgot paket som tur Àr sÄ har jag bÄde inlÀmningskvitto frÄn Postnord kvar om jag inte hade haft det dÄ hade jag varit rökt.Ohhh, den Àr ju inte direkt kul...
Men du har vart i kontakt med Klarna?? För dom brukar vara jÀkligt serviceminded iaf
Om man börjar cykla istÀllet fasen va GShocks man skulle ha rÄd med dÄGod Morgon. Tusen spÀnn fattigare.