Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FÄr instÀmma, vart besviken pÄ detta.Inga intressanta nyheter för mig... hade vÀntat mig en GPR-Mudman med tanke pÄ att Rangeman kom förra Äret...
Jag fastnade ocksÄ för den!Tyckte att denna var riktigt cool! 9,4mm tunn och ett ton med teknik. Gillade bÄde den svarta och den i stÄl.
Edit: Fan, jag Àr ju i G-shock-trÄden! Sorry!
![]()
![]()
![]()
![]()
DÀr den fjÀrde mÀtaren Àr en stegrÀknareEn nyhet!!
GG-b100
Quadsensor och bluetooth.
![]()
Och utan MB...DÀr den fjÀrde mÀtaren Àr en stegrÀknare![]()
Vet du nÄtt om prisetEn nyhet!!
GG-b100
![]()
En nyhet!!
GG-b100
![]()
Nej,men misstÀnker runt 3500-4000 kanske.Vet du nÄtt om priset?
Bara vart lite mycke grogg det sista.Har Casio sparkat alla veteraner frÄn designavdelningen och anstÀllt noobs? Jag tycker att de förlorar lite av sin sjÀl med denna mÀrkliga serie.
nÄgon som vet storleken pÄ denna. hittar inget pÄ hemsidanEn nyhet!!
GG-b100
![]()
Svart Torsdag!
Den Àr ohyggligt fin!Precis hÀmtat ut sommarklockan efter nÄgra nervösa dagar med postens strul. Tack @TerryTee för grymt smidig affÀr
![]()
En nyhet!!
GG-b100
![]()
InstÀmmer,men framsidan vet jag inte riktigt.![]()
Cool baksida.
LÀste att priset Àr 350$(som du sa) sÄ det Àr ett bra pris om det nu stÀmmer. TÀnkte att jag inte ska köpa nÄgra klockor som slÀpps pÄ basel dÄ jag vill köpa annat men denna gillade jagInstÀmmer,men framsidan vet jag inte riktigt.
Det brukar lÄta sÄLÀste att priset Àr 350$(som du sa) sÄ det Àr ett bra pris om det nu stÀmmer. TÀnkte att jag inte ska köpa nÄgra klockor som slÀpps pÄ basel dÄ jag vill köpa annat men denna gillade jag.