Haha.. det Àr han som dubbade sig sjÀlv.Snygg voice over dÀr @L&W Bra jobbat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha.. det Àr han som dubbade sig sjÀlv.Snygg voice over dÀr @L&W Bra jobbat
SjÀlvinsikt helt enkeltHaha.. det Àr han som dubbade sig sjÀlv.
En Wu-tangare skulle fasen kunna vara en bra julklapp till svÀrsonen.. Han knep ju ett pÄ WT-sneakers frÄn Nike nÀr dom slÀpptes i Novenmber...Matchar byxor och klocka idag
Brukar gÄ att hitta nÄgra pÄ eBay eller chrono. Dock Àr nÀstan alla i usa och relativt dyra jmf med priset vid slÀpp.En Wu-tangare skulle fasen kunna vara en bra julklapp till svÀrsonen.. Han knep ju ett pÄ WT-sneakers frÄn Nike nÀr dom slÀpptes i Novenmber...
Var det bara JASar eller var dÀr med nÄgra andra NATOplan?VÀnta pÄ flygande Julgran-G.
(Crappy bild frÄn systemkamerans lcd)
Bara JAS'ar (över Ă-vik).Var det bara JASar eller var dĂ€r med nĂ„gra andra NATOplan?
Samma hÀr, inte min starka sidaJaha, dÄ vÀntar vi pÄ Kulta-tomten
Samma hÀr va starka bröderSamma hÀr, inte min starka sida
Grym samling du har.
Jaha, dÄ vÀntar vi pÄ Kulta-tomten
Samma hÀr, inte min starka sida
KÀnns ÀndÄ som att Kulta-tomten Àr mycket snabbare Àn Fairmax-tomten.........Samma hÀr va starka bröder
En blandning av @Hans B 1955 och min gamla samling, det gÄr snabbt i svÀngarna. Men nu Àr jag pÄ g djupt ner i trÀsket igen, ett par nya pjÀser landar förhoppningsvis denna vecka.Grym samling du har.
Men vad i hela friden Àr det du köpt?NÀr inte ena tomten levererar sÄ Àr det ju tur att en annan gör det
Mitt första köp hos Kaplans auktioner