Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1983 Àr ju ett jÀttebra nummer i G-shocksammanhangMen vad i hela friden Àr det du köpt?
19:83
Tack sjÀlv! Du bÀr upp den dÀr bra
ahhhh, kopplade ju inte jag. roligt ÀndÄ för det blir ju nÄgot man mÄste förklara för en "icke insatt"1983 Àr ju ett jÀttebra nummer i G-shocksammanhang
Det Àr en pin
Nej men en ruskigt fin A9Ingen som har en GWG-1000WLP(Peggy), GWG-2000,GWG-B1000 eller analog frogman som Àr tillsalu.
Haha de roliga Ă€r att det inte Ă€r nĂ„n ladugĂ„rd direkt pĂ„ den dĂ€r utan tidigare Ă€gares Ă€ckelpĂ€ckel. Jag fick sanera under bandklaffarna nĂ€r den kom, satt masa sĂ„nt dĂ€r Ă€ckel pĂ„ den, sĂ„ Ă€r inte förvĂ„nad att det fanns mer . Ăven under batterilock runt kanten Den tidigare Ă€garen hade anvĂ€nt den varje dag Ă„r ut o Ă„r in, doften va rökig ocksĂ„, sĂ„ jag började nĂ€stan tro att förra Ă€garen haft nĂ„n cannabisodling eller nĂ„t fasen va fin den blev nu, och nu slog tanken mig att man alltid ska rengöra klockor man köpt frĂ„n Tradera fullt ut nĂ€r man fĂ„r hem dom.Idag kom ny Bezel. Tog bara 1mĂ„n och 1v frĂ„n tyskland!? Men @hepanters gamla beater fick ett nytt liv. Och jag fick in lite ladugĂ„rd i vardagsrummet. Tycker den blev som ny.
Haha de roliga Ă€r att det inte Ă€r nĂ„n ladugĂ„rd direkt pĂ„ den dĂ€r utan tidigare Ă€gares Ă€ckelpĂ€ckel. Jag fick sanera under bandklaffarna nĂ€r den kom, satt masa sĂ„nt dĂ€r Ă€ckel pĂ„ den, sĂ„ Ă€r inte förvĂ„nad att det fanns mer . Ăven under batterilock runt kanten Den tidigare Ă€garen hade anvĂ€nt den varje dag Ă„r ut o Ă„r in, doften va rökig ocksĂ„, sĂ„ jag började nĂ€stan tro att förra Ă€garen haft nĂ„n cannabisodling eller nĂ„t fasen va fin den blev nu, och nu slog tanken mig att man alltid ska rengöra klockor man köpt frĂ„n Tradera fullt ut nĂ€r man fĂ„r hem dom.
SÄhÀr sÄg ju springan ut vid batterilocketnÀr jag fick hem den och de luktade en blandning av grÀs o rök. Jag fotade aldrig u der bandklaffarna dÀr lÄg de en stor hög som sÄg ut som brunt gegga
Haha de roliga Ă€r att det inte Ă€r nĂ„n ladugĂ„rd direkt pĂ„ den dĂ€r utan tidigare Ă€gares Ă€ckelpĂ€ckel. Jag fick sanera under bandklaffarna nĂ€r den kom, satt masa sĂ„nt dĂ€r Ă€ckel pĂ„ den, sĂ„ Ă€r inte förvĂ„nad att det fanns mer . Ăven under batterilock runt kanten Den tidigare Ă€garen hade anvĂ€nt den varje dag Ă„r ut o Ă„r in, doften va rökig ocksĂ„, sĂ„ jag började nĂ€stan tro att förra Ă€garen haft nĂ„n cannabisodling eller nĂ„t fasen va fin den blev nu, och nu slog tanken mig att man alltid ska rengöra klockor man köpt frĂ„n Tradera fullt ut nĂ€r man fĂ„r hem dom.
SÄhÀr sÄg ju springan ut vid batterilocketnÀr jag fick hem den och de luktade en blandning av grÀs o rök. Jag fotade aldrig u der bandklaffarna dÀr lÄg de en stor hög som sÄg ut som brunt gegga
StjÀrnor och galaxer lixom
Finns en Casioak pin ocksÄ.1983 Àr ju ett jÀttebra nummer i G-shocksammanhang
Det Àr en pin
METAL PIN OFFER | CASIO
gshock.casio.com
Tjusigt.. Den dÀr skulle du testa pÄ en svart metallÀnk senSkellefteÄ lastbilsstation ringde nyss.
Med besked om leverans av PAKĂĂT!
SÄ det blev paketöppning pÄ jobbet.
Det blev en sÄdan. Svartmetallic Oak. Lite intressant tycker jag. Min första med metallbezel och resinband.
Tjusigt.. Den dÀr skulle du testa pÄ en svart metallÀnk sen
För den Àr helsvart vÀl??