• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite nytt idag tack @-RI- för ett trevligt möte.
1000006244.jpg

Idag kom ny Bezel. Tog bara 1mĂ„n och 1v frĂ„n tyskland!? Men @hepanters gamla beater fick ett nytt liv. Och jag fick in lite ladugĂ„rd i vardagsrummet😂. Tycker den blev som ny.
IMG_6621.png
IMG_6608.jpeg
IMG_6610.jpeg
IMG_6613.jpeg
IMG_6616.jpeg
IMG_6619.jpeg
Haha de roliga Ă€r att det inte Ă€r nĂ„n ladugĂ„rd direkt pĂ„ den dĂ€r utan tidigare Ă€gares Ă€ckelpĂ€ckel. Jag fick sanera under bandklaffarna nĂ€r den kom, satt masa sĂ„nt dĂ€r Ă€ckel pĂ„ den, sĂ„ Ă€r inte förvĂ„nad att det fanns mer . Även under batterilock runt kanten Den tidigare Ă€garen hade anvĂ€nt den varje dag Ă„r ut o Ă„r in, doften va rökig ocksĂ„, sĂ„ jag började nĂ€stan tro att förra Ă€garen haft nĂ„n cannabisodling eller nĂ„t đŸ€Ł fasen va fin den blev nu, och nu slog tanken mig att man alltid ska rengöra klockor man köpt frĂ„n Tradera fullt ut nĂ€r man fĂ„r hem dom.
SĂ„hĂ€r sĂ„g ju springan ut vid batterilocketnĂ€r jag fick hem den och de luktade en blandning av grĂ€s o rök. Jag fotade aldrig u der bandklaffarna dĂ€r lĂ„g de en stor hög som sĂ„g ut som brunt geggađŸ€ź
1000041930.png
1000041931.png

Haha de roliga Ă€r att det inte Ă€r nĂ„n ladugĂ„rd direkt pĂ„ den dĂ€r utan tidigare Ă€gares Ă€ckelpĂ€ckel. Jag fick sanera under bandklaffarna nĂ€r den kom, satt masa sĂ„nt dĂ€r Ă€ckel pĂ„ den, sĂ„ Ă€r inte förvĂ„nad att det fanns mer . Även under batterilock runt kanten Den tidigare Ă€garen hade anvĂ€nt den varje dag Ă„r ut o Ă„r in, doften va rökig ocksĂ„, sĂ„ jag började nĂ€stan tro att förra Ă€garen haft nĂ„n cannabisodling eller nĂ„t đŸ€Ł fasen va fin den blev nu, och nu slog tanken mig att man alltid ska rengöra klockor man köpt frĂ„n Tradera fullt ut nĂ€r man fĂ„r hem dom.
SĂ„hĂ€r sĂ„g ju springan ut vid batterilocketnĂ€r jag fick hem den och de luktade en blandning av grĂ€s o rök. Jag fotade aldrig u der bandklaffarna dĂ€r lĂ„g de en stor hög som sĂ„g ut som brunt geggađŸ€ź
1000041930.png
1000041931.png
1000041930.png
1000041931.png

Cannabisodling sa du. Har du kvar hans nummer.

SkellefteÄ lastbilsstation ringde nyss.
Med besked om leverans av PAKÄÄT! 🐓

SÄ det blev paketöppning pÄ jobbet.

1000000894.jpg

Det blev en sÄdan. Svartmetallic Oak. Lite intressant tycker jag. Min första med metallbezel och mjukt band.

1000000902.jpg

Senast Àndrad:
Tjusigt.. Den dÀr skulle du testa pÄ en svart metallÀnk sen ;)
För den Àr helsvart vÀl??

Jo det ska den vara. Eller sÄ Àr den mörkgrÄ, vilket vissa "svarta" fÀrger Àr i praktiken. PÄ Casios sida stÄr det "black ion plating". Urtavlan Àr svartare Àn bezeln, vilken jag nog faktiskt bÀst beskriver som mörkgrÄmetallic.

Senast Àndrad:
Begrundar dagens nytillskott, min nya "metalstealth-Oak".
Var lite osÀker pÄ hur jag kommer att uppleva den. Det Àr inte modellen man vÀljer för bra lÀsbarhet.
Men den metalliska finishen gör den lite spÀnnande. Och den gör sig bÀst i skarpt ljus, nÀr ljuset leker i olika vinklar.

1000000914.jpg

1000000916.jpg

1000000917.jpg

1000000918.jpg

Visarna har lume.

1000000919.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp