• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvĂ€lls-Gn😀
BlÄtt porslin
IMG_20241210_214604.jpg

Okej nĂ„gra veckor kvar av Ă„ret och vem vet kanske landar det nĂ„got mer men tror jag Ă€r klar för i Ă„r đŸ€“

Blivit nÄgra G i Är som vanligt. Precis som senaste Ären varit det primÀra i mitt klockintresse nÄgot jag mig inte trodde för 5-6Är sedan.

Delat upp i fyra olika kategorier:

BĂ€st
GWG-B1k, riktigt bra klocka pÄ alla sÀtt och fantastisk kvalité. Satt kanske inte helt hundra tyvÀrr men Ängrar ibland den sÄldes. KÀndes som en dress i tjocklek kontra de Àldre.

IMG_0992.jpeg

Mest prisvÀrda (-1.5k)
GPW-1000: Lite för stor, alldeles för tjock men för pengen sjukt bra G. Brottats med om den ska stanna eller sĂ€ljas just pga storleken men just nu i ”team stanna” och lĂ€r nog bli sĂ„ framöver. Estetisk en av de bĂ€ttre/bĂ€sta G jag haft

IMG_1024.jpeg

MTG-s1000: Velat testa en mtg i nÄgra Är och fann en billig pÄ blocket. Iaf lite mindre Àn vÀntat om Àn fortfarande stor. Men fin kvalité!

IMG_1023.jpeg

Mest bling/wowfaktor frÄn andra
GM-b2100: En av fĂ„ klockor, okej GPW ser mĂ„nga (den Ă€r ju enorm), som uppmĂ€rksammades ”den dĂ€r ser dyr ut! Bra bling”

IMG_0991.jpeg

Mest köpta modell
Inte en, inte tvĂ„, inte heller tre utan totalt fyra gravitymasters köptes i Ă„r. NĂ„gra lite Ă€ldre modeller i GW-2500/3000/4000 och sist in en semimodern i GPW-1000 som Ă€r kvar. Borde man behĂ„llit 2500/3000 kanske
 đŸ€”

IMG_0994.jpeg
IMG_0998.jpeg

IMG_1026.jpeg

Hur ser ert Ă„r ut? 🙂

Tillbaka
Topp