Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart köper man en coolfire billigast?NytvÀttad efter dagen.
Nu har jag b.umpat porter oak och GWG 1000. Klipper ingen dom sÄ fÄr de vara kvar
Det Àr mörkt nu o man springer omkring med autolight hela dagarna tur man hade en coolfire liggandes
Vet ej fick denna i gÄva precis nyligenVart köper man en coolfire billigast?
Billigaste alternativet!Vet ej fick denna i gÄva precis nyligen
Vart köper man en coolfire billigast?
SÄg den dÀr, ner med den 10 till sÄ slÄr jag till.Billigast hittills?
Casio G-Shock MRG-BF1000R-1ADR Svart urtavla Ă50 mm - Fri Frakt
Köp Casio G-Shock MRG-BF1000R-1ADR frÄn Auktoriserad ÄterförsÀljare - fri frakt samt en bra gratis försÀkring. Klockor sedan 1862magnussonsur.se
DÄ hade jag tryckt pÄ köpknappen ocksÄ. HahaSÄg den dÀr, ner med den 10 till sÄ slÄr jag till.
Fast inte med en G-shock pÄ armen???- Jag gjorde det
Undras om det inte trillade in en liten grej idag
NÄn gÄng , nÀr jag blir Àldre (och Àr i Storbyn), ska jag oxÄ besöka Klockmaster och SvanteMin vÀn @RI har försökt locka ner mig i GShock-trÀsket igen ett tag nu och nÀr sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igÄr resulterade i ett Äterfall. Nu sitter Äterigen en MRG Square pÄ handleden, men sÄg förstÄs en del annat som lockade ocksÄ. En MRG Oak vore ett kul komplement till MRG Frogman pÄ sikt
Bilden pÄ alla 12or bifogas ocksÄ
- Finns mer Àn det pÄ bildernaNÄn gÄng , nÀr jag blir Àldre (och Àr i Storbyn), ska jag oxÄ besöka Klockmaster och Svante
Mycket kul G-shocks dÀr
Wow vilket trevligt inlÀggMin vÀn @-RI- har försökt locka ner mig i GShock-trÀsket igen ett tag nu och nÀr sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igÄr resulterade i ett Äterfall. Nu sitter Äterigen en MRG Square pÄ handleden, men sÄg förstÄs en del annat som lockade ocksÄ. En MRG Oak vore ett kul komplement till MRG Frogman pÄ sikt
- MRG Oak Àr kul, men prislappen Àr okulWow vilket trevligt inlÀgg
Grattis till nytislkottet oslagbar fyrkant dÄ jag sjÀlv inte anvÀnder nÄt annat senaste tiden.
MRG oak va kul att fÄ se en bild pÄ en sÄn, den fÄr jag dock drömma om
Synd (eller kanske tur) att man har sÄ lÄngt upp dit bara..- Finns mer Àn det pÄ bilderna
Va de en wow kÀnsla att testa den och kÀnna o klÀmma pÄ den?- MRG Oak Àr kul, men prislappen Àr okul
- Som alla MRG vĂ€ldigt gedigen med utsökt finish, men kĂ€ndes ocksĂ„ vĂ€ldigt â blankâ för att vara en GShock. Sedan vore det vĂ€l kul med nĂ„gra fler funktioner. Och det Ă€r ju alltid svĂ„rt att vĂ€nja sig vid prislapparna (men det gĂ€ller ju allt numera)Va de en wow kĂ€nsla att testa den och kĂ€nna o klĂ€mma pĂ„ den?
Det kommer en med gummiband snart.- Som alla MRG vĂ€ldigt gedigen med utsökt finish, men kĂ€ndes ocksĂ„ vĂ€ldigt â blankâ för att vara en GShock. Sedan vore det vĂ€l kul med nĂ„gra fler funktioner. Och det Ă€r ju alltid svĂ„rt att vĂ€nja sig vid prislapparna (men det gĂ€ller ju allt numera)
Min vÀn @-RI- har försökt locka ner mig i GShock-trÀsket igen ett tag nu och nÀr sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igÄr resulterade i ett Äterfall. Nu sitter Äterigen en MRG Square pÄ handleden, men sÄg förstÄs en del annat som lockade ocksÄ. En MRG Oak vore tex ett kul komplement till MRG Frogman pÄ sikt
Hehe, vilken tuff en!G-8900CS-3
GröntintadHehe, vilken tuff en!
Gröntintad display eller luras kameran?
Köpte min Jason dÀr förra ÄretMRG-Oak ser redigt gedigen ut.
Men vad har vi hÀr?
Kul Jason pĂ„ rea dĂ€r. Mycket gĂŒld bakom masken.
LĂ€nk till Shockbase