• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NytvÀttad efter dagen.
Nu har jag b.umpat porter oak och GWG 1000. Klipper ingen dom sÄ fÄr de vara kvar
1000042049.jpg
1000042051.jpg

Det Àr mörkt nu o man springer omkring med autolight hela dagarna tur man hade en coolfire liggandes

Senast Àndrad:
Min vĂ€n @-RI- har försökt locka ner mig i GShock-trĂ€sket igen ett tag nu och nĂ€r sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster FĂ€ltöversten igĂ„r resulterade i ett Ă„terfall. Nu sitter Ă„terigen en MRG Square pĂ„ handleden, men sĂ„g förstĂ„s en del annat som lockade ocksĂ„. En MRG Oak vore tex ett kul komplement till MRG Frogman pĂ„ sikt 🙂
Bilden pĂ„ alla 12or bifogas ocksĂ„ 😀

IMG_8811.jpeg
IMG_8805.jpeg

IMG_8801.jpeg
IMG_8789.jpeg
IMG_8790.jpeg
IMG_8820.jpeg

Senast Àndrad:
Min vĂ€n @RI har försökt locka ner mig i GShock-trĂ€sket igen ett tag nu och nĂ€r sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igĂ„r resulterade i ett Ă„terfall. Nu sitter Ă„terigen en MRG Square pĂ„ handleden, men sĂ„g förstĂ„s en del annat som lockade ocksĂ„. En MRG Oak vore ett kul komplement till MRG Frogman pĂ„ sikt 🙂

IMG_8811.jpeg
IMG_8805.jpeg

IMG_8801.jpeg
NĂ„n gĂ„ng , nĂ€r jag blir Ă€ldre (och Ă€r i Storbyn), ska jag oxĂ„ besöka Klockmaster och Svante 😁
Mycket kul G-shocks dĂ€r 😍

Min vĂ€n @-RI- har försökt locka ner mig i GShock-trĂ€sket igen ett tag nu och nĂ€r sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igĂ„r resulterade i ett Ă„terfall. Nu sitter Ă„terigen en MRG Square pĂ„ handleden, men sĂ„g förstĂ„s en del annat som lockade ocksĂ„. En MRG Oak vore ett kul komplement till MRG Frogman pĂ„ sikt 🙂

IMG_8811.jpeg
IMG_8805.jpeg

IMG_8801.jpeg
IMG_8789.jpeg
IMG_8790.jpeg
IMG_8820.jpeg
Wow vilket trevligt inlĂ€gg👍
Grattis till nytislkottet oslagbar fyrkant dÄ jag sjÀlv inte anvÀnder nÄt annat senaste tiden.
MRG oak va kul att fĂ„ se en bild pĂ„ en sĂ„n, den fĂ„r jag dock drömma omđŸ€©

Va de en wow kÀnsla att testa den och kÀnna o klÀmma pÄ den?
- Som alla MRG vĂ€ldigt gedigen med utsökt finish, men kĂ€ndes ocksĂ„ vĂ€ldigt ” blank” för att vara en GShock. Sedan vore det vĂ€l kul med nĂ„gra fler funktioner. Och det Ă€r ju alltid svĂ„rt att vĂ€nja sig vid prislapparna (men det gĂ€ller ju allt numera) 😀

Min vĂ€n @-RI- har försökt locka ner mig i GShock-trĂ€sket igen ett tag nu och nĂ€r sedan @hepanter visar en söt kalv igen var det bara att kapitulera. En utflykt till Klockmaster Globen igĂ„r resulterade i ett Ă„terfall. Nu sitter Ă„terigen en MRG Square pĂ„ handleden, men sĂ„g förstĂ„s en del annat som lockade ocksĂ„. En MRG Oak vore tex ett kul komplement till MRG Frogman pĂ„ sikt 🙂

IMG_8811.jpeg
IMG_8805.jpeg

IMG_8801.jpeg
IMG_8789.jpeg
IMG_8790.jpeg
IMG_8820.jpeg

MRG-Oak ser redigt gedigen ut.:D

Men vad har vi hÀr?
enhance.jpg

Kul Jason pĂ„ rea dĂ€r. Mycket gĂŒld bakom masken.
LĂ€nk till Shockbase

Tillbaka
Topp