• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PakÀÀÀÀt! SÄ nöjd. Tack @hepanter
IMG_6645.jpeg
IMG_6646.jpeg
IMG_6648.jpeg
IMG_6649.jpeg

Har inte sett MRG oaken live men i alla bilder och videor sÄ ser visarna ut att ha halvdÄlig finish precis som vanliga metal Oakarna. För det priset sÄ borde finishen pÄ visarna vara bÀttre tycker jag.

HÄller helt med. Jag har svÄrt att se vad som gör den mer exklusiv annat Àn att det stÄr MR-G och att den har en gallerurtavla.
Som jag ser det inget som befogar ett sÄ högt pris.

Har inte sett MRG oaken live men i alla bilder och videor sÄ ser visarna ut att ha halvdÄlig finish precis som vanliga metal Oakarna. För det priset sÄ borde finishen pÄ visarna vara bÀttre tycker jag.

HÄller helt med. Jag har svÄrt att se vad som gör den mer exklusiv annat Àn att det stÄr MR-G och att den har en gallerurtavla.
Porter har de absolut bÀsta visarna nÀr de kommer till Oak, bra avlÀsning ocksÄ
För övrigt sÄ tÀnker jag nog behÄlla denna ville mest se om det fanns ett intresse.
1000042080.jpg

Senast Àndrad:
Den har samma material och finish som MRG fyrkant sÄ sÄ kvalitet pÄ klockan Àr riktigt högt. Det Àr bara finishen pÄ visarna som jag stör mig pÄ.
1000021596.jpg

Tillbaka
Topp