Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OvÀntat nog dennaHar haft mÄnga GShock genom Ären, men den hÀr Àr nog den roligaste.
GM-B2100VF âPorterâ.
- Vilken Àr er favorit av de ni har eller har haft?
Favorit Àr svÄrt att sÀga, vissa har talat till mig mer Àn andra sÄ klartHar haft mÄnga GShock genom Ären, men den hÀr Àr nog den roligaste.
GM-B2100VF âPorterâ.
Har haft mÄnga GShock genom Ären, men den hÀr Àr nog den roligaste.
GM-B2100VF âPorterâ.
Just denna Ă€r otroligt hypad just nu, men det lĂ€gger sig nog lite nĂ€r leveranserna kommer igĂ„ng.Blev nu insnöad pĂ„ Casio, aldrig Ă€gt en men tror jag vill ha en sĂ„n hĂ€r dĂ„ priset sĂ„g schysst ut. Ăr dem hypade och svĂ„ra att fĂ„ tag pĂ„ som allt annat nĂ€r det Ă€r nytt?
Denna Àr min favorit nr.1.Har haft mÄnga GShock genom Ären, men den hÀr Àr nog den roligaste.
GM-B2100VF âPorterâ.
Okej sÄ denna betalar man enbart extra för dÄ den Àr mer likt originalet frÄn begynnelsen?Just denna Àr otroligt hypad just nu, men det lÀgger sig nog lite nÀr leveranserna kommer igÄng.
Kolla annars pÄ GW-5610. Liknande utseende, billigare och med bÄde solceller och MB6
Klassiken GW-5000 Àr ett trevlig alternativ
Det Àr inte huvudanledningen, Àven om det sÀkert spelar viss roll för prissÀttningen. Den har boett i stÄl, skruvat baklock och den Àr gjord i Japan. Du fÄr i princip samma sak (förutom utseendet) med GW-5000, men dÄ Àven mb6 och TS. GW-5610 kÀnns enklare i utförandet och den Àr Àven lÀttare. Men en kanonklocka Àven den.Okej sÄ denna betalar man enbart extra för dÄ den Àr mer likt originalet frÄn begynnelsen?
Tack för infon! Kanske fÄr avvakta lite nÀr den nya kommer i lager vad magkÀnslan sÀger dÄ. Gillar det röda runt, kÀnns sÄ klassiskt. Verkar inte finnas pÄ GW-5000⊠eller inte vad jag kan hitta.Tror inte att det Àr huvudanledningen, Àven om det sÀkert spelar viss roll för prissÀttningen. Den har boett i stÄl, skruvat baklock och den Àr gjord i Japan. Du fÄr i princip samma sak med GW-5000, men dÄ Àven mb6 och TS
StÀmmer, GW-5000 Àr svart/grÄTack för infon! Kanske fÄr avvakta lite nÀr den nya kommer i lager vad magkÀnslan sÀger dÄ. Gillar det röda runt, kÀnns sÄ klassiskt. Verkar inte finnas pÄ GW-5000⊠eller inte vad jag kan hitta.
Okej dÄ behöver jag inte leta nÄ mer haha. Kanske fÄr bli den nya ÀndÄ som en första CasioStÀmmer, GW-5000 Àr svart/grÄ
Porter Oaken ser helt fantastisk ut! Men GW-6900 ligger mig nÀrmast hjÀrtatHar haft mÄnga GShock genom Ären, men den hÀr Àr nog den roligaste.
GM-B2100VF âPorterâ.
Jag hade startat med en GW-M5610U-1. Designen Àr inspirerad frÄn första DW-5000 men du fÄr Àven testa pÄ MB6 och Tough Solar, saker som jag och mÄnga andra uppskattar i en G-Shock. Samt att du kan bestÀlla en redan idag för under 1500 kr och slippa vÀnta tills januari pÄ DW-5000R.Okej dÄ behöver jag inte leta nÄ mer haha. Kanske fÄr bli den nya ÀndÄ som en första Casio
Jo jag har sett den modellen ocksÄ, men man Àr ju som man Àr och vill alltid ha det som inte gÄr att fÄ tag pÄ haha.Jag hade startat med en GW-M5610U-1. Designen Àr inspirerad frÄn första DW-5000 men du fÄr Àven testa pÄ MB6 och Tough Solar, saker som jag och mÄnga andra uppskattar i en G-Shock. Samt att du kan bestÀlla en redan idag för under 1500 kr och slippa vÀnta tills januari pÄ DW-5000R.
Jag sÀger som jag brukar sÀga (nÀr du bestÀmt dig)...Jo jag har sett den modellen ocksÄ, men man Àr ju som man Àr och vill alltid ha det som inte gÄr att fÄ tag pÄ haha.
Köp en DW500R och inte GMW5610U, tro mig du kommer Ă„ngra dig efter en vecka precis som jag gjorde nĂ€r jag skulle köpa min första G-shock i vĂ„ras âŠJo jag har sett den modellen ocksĂ„, men man Ă€r ju som man Ă€r och vill alltid ha det som inte gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ haha.