Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag var och hÀlsade pÄ Svante i FÀltöversten idag och provade en Porter-Oak... Men jösses sÄ bra den Àr!! Men priset!Porter har de absolut bÀsta visarna nÀr de kommer till Oak, bra avlÀsning ocksÄ
För övrigt sÄ tÀnker jag nog behÄlla denna ville mest se om det fanns ett intresse.
![]()
Glömde lÀgga upp igÄr, men fick bli ett kort innan byte till MRG
![]()
![]()
Only square klubben lÄter som en trevlig klubbEn modern klassiker frÄn OnlySquares klubbens kvÀllsfika.
![]()
SÄg precis att Klockia lagt upp annons pÄ ringen! Vet inte om vi haft ett svenskt pris pÄ den innan, 1800 kr verkar den ligga pÄ.
Edit: lite kul att de kallar den för ringklocka![]()
DussinklockaTrippel MRG post regnar![]()
Det Àr bara en tidsfrÄgaSkapar ett sjukt vill ha begÀr![]()
JĂ€mfört med min MTG-B1000 sĂ„ Ă€r MRG lite tjockare, och ifrĂ„n sidan sĂ„ ser den "biffigare" ut, men otroligt skön att bĂ€ra. inte alls tungSĂ„ galet fin den dĂ€r mrg:n! Hur upplevs de storleksmĂ€ssigt? Ăr det den största varianten?
Billigare kusin pĂ„ idagâŠ
![]()
SÄg en bild med ett AM-gummi frÄn mtg-b1000 som sÄg bra ut! Om nÄgon sitter pÄ ett över hojta till
![]()
Tips! Passa pÄ!
Hos Ditur.
![]()
AltsÄ den dÀr.... holy grailTrevlig dag önskar Hajen och Bruce!
![]()