AltsÄ den dÀr.... holy grail
Ja, den Àr trevlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AltsÄ den dÀr.... holy grail
Graverad ocksÄ, trevligtSedan fick jag en sÄdan hÀr i present oxÄ
Ăr mrgbutiken öppen igen?Trevlig dag önskar Hajen och Bruce!
Alltid 24-7Ăr mrgbutiken öppen igen?
JÀmfört med min MTG-B1000 sÄ Àr MRG lite tjockare, och ifrÄn sidan sÄ ser den "biffigare" ut, men otroligt skön att bÀra. inte alls tung men ja den Àr ritkigt stilig och bra fÀrger
Ang MTG-B1000 AM band, jag har ett rött men tror Àven jag har ett svart som bara ligger... kan se om jag har nÄgot annat ocksÄ om de Àr av intresse?
Najs!SÄdÀr nu lite nytt in
En blÀstrad trÄksub, fasen va bra den va.
Tanken Àr att skifta modul emellan den och portermoddenmen nu blev jag osÀker pÄ det, för den va sÄ himla bra suben
Jag har ocksÄ en liten modd i funderingarna, mÄste fÄ tag pÄ gul film bara för den sista touchen!
Vad fÄr man om man kombinerar dessa tre?
NÄnting sÄnt hÀr typ!
Med negativ display
Bra pÄ bÀgge alternativenMed negativ display
Ooooh, facit! Jag gillart
Positiv var trevligare men det tycker ju jag alltid Ă„ andra sidanMed negativ display
Röd funkar ocksÄ bra.Ooooh, facit! Jag gillart
Hittar fan ingen gul film dock, sjukt störigt.
Ja jÀklar!Röd funkar ocksÄ bra.
Japp, det Àr den vanliga B5000GD och inte PG eller TFG.Positiv var trevligare men det tycker ju jag alltid Ä andra sidan
Ser dock ut att vara de borstade gulddelarna pÄ bilderna va?
Att vara negativ Àr aldrig positivt i livetPositiv var trevligare men det tycker ju jag alltid Ä andra sidan
Ser dock ut att vara de borstade gulddelarna pÄ bilderna va?
Sjukt nÀra det jag tÀnkt göra hursomhelstJapp, det Àr den vanliga B5000GD och inte PG eller TFG.
Köp en billig GW-5600BC eller SL och sÀtt modulen i GMW. BÄda har gultonad skÀrm och passar perfekt i GMWJa jÀklar!
SÄld pÄ gult dock sedan 30th squares
Vill göra en 30/35/40/Porter combo
Hmmm, jag gillar hur du tÀnkerKöpt en billig GW-5600BC eller SL och sÀtt moduleren i GMW. BÄda har gultonad skÀrm och passar perfekt i GMW