• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det har oxĂ„ ramlat in lite annat sedan sist 😃

Denna fĂ€rgglada Ă€ldre modell som hittades liggande oanvĂ€nd lĂ€ngst ner i en lĂ„da i en uraffĂ€r 😃
Äldsta klockan i butiken som ingen hade förbarmat sig över 😊

IMG_2333.jpeg

Bilagor

• IMG_6254.jpeg
    IMG_6254.jpeg
    331.8 KB · Visningar: 2
  • IMG_6253.jpeg
    IMG_6253.jpeg
    423.4 KB · Visningar: 1
Efter att sonen plöjt igenom tre F91-W de senaste Ären har jag nu köpt hans första G-shock och hoppas den hÄller lite bÀttre Àn "terroristklockan". Vilken jÀkla djungel det Àr med G-shock för en som inte Àr insatt. ;-)

10238382.jpg

JÀmfört med min MTG-B1000 sÄ Àr MRG lite tjockare, och ifrÄn sidan sÄ ser den "biffigare" ut, men otroligt skön att bÀra. inte alls tung :) men ja den Àr ritkigt stilig och bra fÀrger :D

Ang MTG-B1000 AM band, jag har ett rött men tror Àven jag har ett svart som bara ligger... kan se om jag har nÄgot annat ocksÄ om de Àr av intresse?

Kolla gĂ€rna iaf om de har pvd-fĂ€sten (finns ju stĂ„l med, det blir mismatch) 🙂

Tillbaka
Topp