Kom pÄ nÀr jag skrev att det ju inte gÀller vÄra mjölkhjÀltarTack för parentesen
Men kan tillÀgga att jag gÄr pÄ en veckas beredskap pÄ mÄndag morgon, sÄ typ hela ledigheten Àr uppbunden till 30 minuters instÀllning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom pÄ nÀr jag skrev att det ju inte gÀller vÄra mjölkhjÀltarTack för parentesen
Dags att kolla lite VHS?Första lediga dagenâŠ. bara 18 dagar kvar av semestern
Det hade varit hÀrligt, men inte pÄ en Technics 90-tals receiverDags att kolla lite VHS?
Det hade varit hÀrligt, men inte pÄ en Technics 90-tals receiver
Verkar vara borta nu. Fanns tillgÀngligt hos flera stÀllen tidigare.Nu verkar DW-5000R finnas i lager pÄ Watchia, men lite dyrare dÀr pÄ 2999 kr.
Casio G-Shock Re-Creation First Original Design of G-Shock DW-5000R-1AER DW-5000R-1AER
Klockan Àr tillverkad och designad av japanska Casio och kommer frÄn deras serie med extremnt vÀlgjorda sportklockor, kallad Casio G-Shock kollektionen. Watchia Àr utsedda till officiella premiumÄterförsÀljare av Casio klockor. Detta garanterar 100% Àkta Casio service och rikstÀckande garanti.www.watchia.se
Skrev det nÄgot om leveranstiden?Dw-5000r verkar finnas i lager. Gjorde bestÀllning nyss
Casio G-Shock Re-Creation First Original Design of G-Shock DW-5000R-1AER (Made in Japan) - Svart harts herrklocka
Obs: Det Àr inte möjligt att anvÀnda nÄgon rabattkod pÄ denna begrÀnsade modell! Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av...www.klockgiganten.se
De verkar skickas direkt. BestÀllt en frÄn watchia och den Àr pÄvÀg via Postnord. Lyckades fÄ 15% rabatt pÄ denSkrev det nÄgot om leveranstiden?
Samma hÀrDe verkar skickas direkt. BestÀllt en frÄn watchia och den Àr pÄvÀg via Postnord. Lyckades pÄ 15% rabatt pÄ den
TÀnk den med combilÀnken pÄ!Samma hÀr
Till alla oss som bestÀllt frÄn kulta, Jag tror det Àr extrapris pÄ grÄtservetter pÄ IcaDe verkar skickas direkt. BestÀllt en frÄn watchia och den Àr pÄvÀg via Postnord. Lyckades fÄ 15% rabatt pÄ den
Den kombinationen Àr ett mÄsteTÀnk den med combilÀnken pÄ!
Jag har en aftermarket HR lÀnk liggande som Àr tÀnkt till RDen kombinationen Àr ett mÄste
Blir du först ut? Tror det va!?Den kombinationen Àr ett mÄste