Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt nÀr adjustknappen fastnade och man kan inte trycka ner den mer. Blir reklamation
Montera-extraljus-G
Som Àven @Patric J nÀmner, detta Àr normalt pÄ en del fyrkanter. Trodde sjÀlv att det var en defekt en gÄng i tiden.
Konstigt nÀr adjustknappen fastnade och man kan inte trycka ner den mer. Blir reklamation
Japp man fÄr trycka med nageln.Som Àven @Patric J nÀmner, detta Àr normalt pÄ en del fyrkanter. Trodde sjÀlv att det var en defekt en gÄng i tiden.
Det Ă€r bara ett par veckor sedan jag fick hem G-shock Tokyo twilightmodellen, och försĂ€krade att det definitivt skulle bli Ă„rets sista klocka. Nix, blev inte sĂ„. Ănnu en till hann med. En klocka jag funderat pĂ„ lĂ€nge. En riktigt rolig klocka, kul med lite variation frĂ„n svarta och enfĂ€rgade klockor. Men den har ju inte tough solar...
Jag gjorde ett avsteg frÄn min princip och bestÀllde den ÀndÄ.
Och tidigare i veckan sÄ pekade Postnords spÄrning pÄ att klockan skulle hinna komma precis innan julafton. Jag var dock beredd pÄ att det skulle kunna bli fördröjt i julruschen. Och mycket riktigt: i förrgÄr Àndrades leveranstiden frÄn 1 till 5 dagar. Och igÄr stod det 4 dagar, vilket betyder tidigast pÄ mÄndag.
Men tro att jag blev förvÄnad nÀr jag idag fick avisering att paketet finns att hÀmta pÄ min Coopbutik!
Ibland "levererar" Postnord minsann!
Vilken julklapp!
Vilka fÀrger! Man fÄr ju flashbacks frÄn sin barndoms jular!
Mitt i "glÀdjeruset" upptÀckte jag en liten sak. Den övre vÀnstra knappen Àr mycket mer intryckt Àn normalt. Det hÀnder heller ingenting om jag trycker in den helt. Och jag lyckas heller inte fÄ den att gÄ ut till normalt lÀge.
Verkar som jag första gÄngen har fÄtt en defekt G-shock.
Ett litet problem dock, eftersom jag ju kan fÄ den utbytt.
Ănskar alla G-shockare en riktigt God Jul!
Ăr du sĂ€ker att det Ă€r fel pĂ„ den? Den knappen ska vara lĂ€gre Ă€n de andra pĂ„ de fyrkanter(Ă„tminstone flera av dem) som inte har tough solar. Och det kan bara vara lite krĂ„ngligt att trycka in den tillrĂ€ckligt.
Japp man fÄr trycka med nageln.
Trodde ocksÄ en gÄng i tiden de va fel pÄ min jag hade dÄ
Vi Ă€r alltsĂ„ flera som har trott att vi hade otur att fĂ„ en klocka med en defekt knapp. Ăven jag.
Vi Àr alltsÄ flera som trott att knappen var defekt. HÀr mitt inlÀgg frÄn drygt 3 Är sen!
Tusen tack! Vid nÀrmare granskning sÄ verkar det som om att sÄ Àr falletSom Àven @Patric J nÀmner, detta Àr normalt pÄ en del fyrkanter. Trodde sjÀlv att det var en defekt en gÄng i tiden.
Jajjemen, det Àr riktigt bra skjuts i dom36 LEDar per strÄlkastare. Det blir mÄnga lumen förstÄr jag!
Unna dig en MRG square och luta dig tillbakaNu har jag varit och provat gmw-b5000mb och en dw-5600ue tror jag det var. Gmw-b500mb var fin men upplevdes liten, tung och hade svÄrlÀst display, kanske pga den Àr svart till största del. Dw.5600ue var trevligare med positiv display och lÀtt. Min första spontana tanke att prova föll pÄ en i titan och positiv display eller prova en silvrig gmw-b5000 i fint skick till bra pris.
Gillar finishen pÄ Mrg-n det jag sÀtt pÄ bilder och videos.Unna dig en MRG square och luta dig tillbaka
Den hÀr Àr jag vansinnigt sugen pÄUnna dig en MRG square och luta dig tillbaka
Fel post, sÄg nu att det var Mrg pÄ gummiDen hÀr Àr jag vansinnigt sugen pÄ
Den Àr Ànnu bÀttre i verkligheten. Kan tycka att det Àr svÄrt att fÄnga den pÄ bild, ser mer levande ut irl.Gillar finishen pÄ Mrg-n det jag sÀtt pÄ bilder och videos.
Den dÀr Àr inte dum, Àr sjÀlv sugen. Men personligen tar det emot att betala priset nÀr den enbart kommer pÄ gummi. Det Àr om det skulle dyka upp en begagnad till rimligt pris. Men köp den du sÄ tar jag över den efter digDen hÀr Àr jag vansinnigt sugen pÄ
Jag gillar gummi med viklÄs om det Àr ett bra gummi!Den Àr Ànnu bÀttre i verkligheten. Kan tycka att det Àr svÄrt att fÄnga den pÄ bild, ser mer levande ut irl.
Den dÀr Àr inte dum, Àr sjÀlv sugen. Men personligen tar det emot att betala priset nÀr den enbart kommer pÄ gummi. Det Àr om det skulle dyka upp en begagnad till rimligt pris. Men köp den du sÄ tar jag över den efter dig