• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frogman gör ett bra jobb
1000044683.jpg

Börjar sakna GW’n mer och mer nu nĂ€r nyförĂ€lskelsen i senaste klockköpet (Seiko Turtle) lagt sig sĂ„ den har fĂ„tt vara med idag. Passade pĂ„ att synka bĂ„da tvĂ„ nu i periodpausen mellan SkellefteĂ„ - FĂ€rjestad 😁

EDIT ; tiden pĂ„ beatern Ă€r justerad..vet inte varför den synkar en timme senare Ă€n den andra đŸ€”
IMG_1749.jpeg

Senast Àndrad:
Mtg pĂ„ idag, mĂ„ste ta tag i att kolla manualen hur man byter datum 🙈
IMG_1169.jpeg

Och gör en heads up kring GPW som nu prisbumpats sĂ„ att det lĂ€r vara svĂ„rt hitta mer vĂ€lgjord G för pengen men kanske gĂ„r det fĂ„ ytterligare lite trĂ„drabatt om nĂ„gon Ă€r sugen đŸ€“
IMG_1166.jpeg

Börjar sakna GW’n mer och mer nu nĂ€r nyförĂ€lskelsen i senaste klockköpet (Seiko Turtle) lagt sig sĂ„ den har fĂ„tt vara med idag. Passade pĂ„ att synka bĂ„da tvĂ„ nu i periodpausen mellan SkellefteĂ„ - FĂ€rjestad 😁

EDIT ; tiden pĂ„ beatern Ă€r justerad..vet inte varför den synkar en timme senare Ă€n den andra đŸ€”
IMG_1749.jpeg
Det beror pÄ din sommartidsinstÀllning. Förmodligen Àr den pÄ "pÄ", inte "auto" eller "av".

Grattis
Kulta har inte fÄtt in nÄgra Àn, vÀldigt kund vÀnligt att ta in bestÀllningar redan den 6 december. Snart firar jag en mÄnad som en vÀntande looser
Tack!

BestĂ€llde en frĂ„n Kulta ocksĂ„, men lyckades knipa denna frĂ„n Klockia sĂ„ annulerade den ordern. Blev en hundring dyrare, men hade börjat tröttna pĂ„ vĂ€ntan. Fick Ă€ven ett samtal frĂ„n Magnussons Ur den 23:e dĂ€r jag hade satt upp mig pĂ„ intresselistan dĂ„ de hade fĂ„tt in en, men i och med att jag befann mig pĂ„ annan ort sĂ„ fick jag lĂ„ta nĂ€sta person pĂ„ listan ta den 😊 Men snart borde den landa i lager hos de flesta!

Tillbaka
Topp