Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den negativa displayen Àr inte den mest lÀttavlÀsta, men att siffrorna skimrar i guld Àr grymt trevligtNaaaajs
Ja, tack sjĂ€lv⊠Àr redan van vid dĂ„lig kontrast pĂ„ den negativa och grönt-gult kombo passar perfekt ihop. Lagom stor och mycket bekvĂ€mt armband ocksĂ„âŠDen negativa displayen Ă€r inte den mest lĂ€ttavlĂ€sta, men att siffrorna skimrar i guld Ă€r grymt trevligt
Hoppas du blir nöjd med den
DST pÄ ser det ut som. Kanske kan vara det?
Ăr lite sugen pĂ„ en frogman, hittade en DW-6300 för runt 2400 bananer i vĂ€ldigt bra skick. Bra eller dĂ„lig deal? Den Ă€r Ă€ndĂ„ 30Ă„r gammal
Bör jag leta vidare och fÄr jag mer för pengarna om jag vÀljer nÄgon annan och i sÄ fall vart letar jag?
Ăr lite sugen pĂ„ en frogman, hittade en DW-6300 för runt 2400 bananer i vĂ€ldigt bra skick. Bra eller dĂ„lig deal? Den Ă€r Ă€ndĂ„ 30Ă„r gammal
Bör jag leta vidare och fÄr jag mer för pengarna om jag vÀljer nÄgon annan och i sÄ fall vart letar jag?
@ekke sÀljer ju en GW8230 - kolla in den via hans Schockbase lÀnk nedan pÄ klockor han sÀljer ;
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Skulle göra rent nytillskottet. InsÄg ganska snabbt att man behöver ta loss knapparna för att fÄ isÀr alla delar för att kunna göra jobbet grundligt. Sagt och gjort...
Bara bezeln bestÄr av sex detaljer...
Satte tillbaka knappar, krona och baklock för slippa hantera kvarvarande fukt i caset.
Tadaaa
Gedigen pjÀs, kÀnns bra. Tack för affÀren @Jockinho
Edit:
Den uppmÀrksamme ser att det tog ungefÀr tre timmar . DÀr en stor del var att lyckas pilla loss kronan men det ingick Àven att krypa runt pÄ golvet med kylskÄpsmagneter för att hitta en förrymd spÄrryttare av modell pytteliten.