• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Naaaajs 👍

IMG_5165.jpeg

Är lite sugen pĂ„ en frogman, hittade en DW-6300 för runt 2400 bananer i vĂ€ldigt bra skick. Bra eller dĂ„lig deal? Den Ă€r Ă€ndĂ„ 30Ă„r gammal

Bör jag leta vidare och fĂ„r jag mer för pengarna om jag vĂ€ljer nĂ„gon annan och i sĂ„ fall vart letar jag? đŸ«Ł

Är lite sugen pĂ„ en frogman, hittade en DW-6300 för runt 2400 bananer i vĂ€ldigt bra skick. Bra eller dĂ„lig deal? Den Ă€r Ă€ndĂ„ 30Ă„r gammal

Bör jag leta vidare och fĂ„r jag mer för pengarna om jag vĂ€ljer nĂ„gon annan och i sĂ„ fall vart letar jag? đŸ«Ł

@ekke sÀljer ju en GW8230 - kolla in den via hans Schockbase lÀnk nedan pÄ klockor han sÀljer ;

Senast Àndrad:

@ekke sÀljer ju en GW8230 - kolla in den via hans Schockbase lÀnk nedan pÄ klockor han sÀljer ;

Fint skick och kommer med orginalklĂ€der i svart samt de gula som sitter pĂ„ â˜ș

Senast Àndrad:
Skulle göra rent nytillskottet. InsÄg ganska snabbt att man behöver ta loss knapparna för att fÄ isÀr alla delar för att kunna göra jobbet grundligt. Sagt och gjort...
1000012223.jpg

1000012225.jpg

1000012227.jpg

Bara bezeln bestÄr av sex detaljer...

1000012230.jpg

1000012232.jpg

Satte tillbaka knappar, krona och baklock för slippa hantera kvarvarande fukt i caset.

1000012234.jpg

Tadaaa đŸ„ł
Gedigen pjĂ€s, kĂ€nns bra. Tack för affĂ€ren @Jockinho 👌

Edit:
Den uppmĂ€rksamme ser att det tog ungefĂ€r tre timmar 😅. DĂ€r en stor del var att lyckas pilla loss kronan men det ingick Ă€ven att krypa runt pĂ„ golvet med kylskĂ„psmagneter för att hitta en förrymd spĂ„rryttare av modell pytteliten.
1000012233.jpg

GrymtđŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp