Skönt att det inte bara Àr hos mig.HÄller med. Har vart riktigt segt..![]()
KvÀllens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att det inte bara Àr hos mig.HÄller med. Har vart riktigt segt..![]()
Mmm men dom Àr sÄ sjukt fula och trÄkiga. Tycker att en G-Shock Àr sÄ sjukt mycket snyggare. DÀr av förhoppningen att den var okej.
Gusten Dahlin! Har sett honom bÀra vanlig stealth 2100 under fotbollssÀndningar men verkar som att han lyxar till det i Alla mot Alla! Kul att han verkar ha flera G:sNÀr jag trÀnat hemma framför datorn tittar jag lite pÄ Alla mot alla.
Och en för mig okÀnd deltagare tror jag minsann bÀr en G-shock. Ser ut att kunna vara en GM-2100RW-1AER.
![]()
Gusten Dahlin! Har sett honom bÀra vanlig stealth 2100 under fotbollssÀndningar men verkar som att han lyxar till det i Alla mot Alla! Kul att han verkar ha flera G:s![]()
KÀnns som att det skulle kunna vara en GM-2100RW-1A va? Försöker ladda upp en bild pÄ den, men KS Àr alldeles för segt just nu... Men den dÀr med regnbÄgstegelstenar.HÀr en till bild. Jag har HD pÄ den kanalen och bilden Àr skarp men att fota av skÀrmen blir ÀndÄ tÀmligen oskarpt.
![]()
KÀnns som att det skulle kunna vara en GM-2100RW-1A va? Försöker ladda upp en bild pÄ den, men KS Àr alldeles för segt just nu... Men den dÀr med regnbÄgstegelstenar.
Ăr det dw5000r?!Bra grejer.
![]()
Ăr det dw5000r?!
Kan bara instÀmma.Still going strong, lÀtt bÀsta Gn jag Àgt
Inte dÄligt att dom erkÀnde att den gÄtt av iaf... För oftast Àr det ju ingen som gjort nÄgot eller vet vem som gjort detSkopan har "bara" gÄtt av enl kollegor.
![]()
Jag upplevde den vÀldigt liten/lÄngsmal nÀr jag testade i somras. Var vÀldigt instÀlld pÄ att köpa en dÄ men det blev en GBD-300 istÀlletNi som provat GD-B500, hur sitter den? Lite smÄtt nyfiken men lÀst lugg till lugg Àr rÀtt lÄngt![]()
Stor och coolKingeling, min första! Den Àr fan tufft alltsÄ![]()
Eller hur, det blev nog inte sista. Stor ja, för stor, absolut inteStor och cool![]()
Det Àr nÄgot speciellt med dessa som gör att man bara Àlskar domKan bara instÀmma.
![]()
ĂndĂ„ skönt att höra att det inte bara Ă€r hĂ€r som detta fenomen intrĂ€ffar.Inte dĂ„ligt att dom erkĂ€nde att den gĂ„tt av iaf... För oftast Ă€r det ju ingen som gjort nĂ„got eller vet vem som gjort det![]()
GPR-B1000 Àr nog den som kÀnns störst som jag provat hittillsEller hur, det blev nog inte sista. Stor ja, för stor, absolut inte.
Jag brukar ofta tycka att mÄnga g-shock Àr mycket mindre i verkligheten och lite för smÄ. Jag trodde att den hÀr ocksÄ skulle vara större, men den Àr inte för liten![]()