• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HĂ„ller med. Har vart riktigt segt.. đŸ€”
Skönt att det inte bara Àr hos mig.

KvÀllens

IMG_3117.jpeg

NÀr jag trÀnat hemma framför datorn tittar jag lite pÄ Alla mot alla.
Och en för mig okÀnd deltagare tror jag minsann bÀr en G-shock. Ser ut att kunna vara en GM-2100RW-1AER.

1000009181.jpg
Gusten Dahlin! Har sett honom bĂ€ra vanlig stealth 2100 under fotbollssĂ€ndningar men verkar som att han lyxar till det i Alla mot Alla! Kul att han verkar ha flera G:s 😊

Gusten Dahlin! Har sett honom bĂ€ra vanlig stealth 2100 under fotbollssĂ€ndningar men verkar som att han lyxar till det i Alla mot Alla! Kul att han verkar ha flera G:s 😊

HÀr en till bild. Jag har HD pÄ den kanalen och bilden Àr skarp men att fota av skÀrmen blir ÀndÄ tÀmligen oskarpt.

1000009186.jpg

Senast Àndrad:
Inte dÄligt att dom erkÀnde att den gÄtt av iaf... För oftast Àr det ju ingen som gjort nÄgot eller vet vem som gjort det :banghead:
ÄndĂ„ skönt att höra att det inte bara Ă€r hĂ€r som detta fenomen intrĂ€ffar.👍
NÀr det inte gÄr att anvÀnda lÀngre sÄ brukar det lÀmpas över till mig, men det Àr ytterst sÀllan nÄgon vet vad som hÀnt.
SĂ„hĂ€r sĂ„g det ut frĂ„n början 🙂
1000006253.jpg

Senast Àndrad:
Eller hur, det blev nog inte sista. Stor ja, för stor, absolut inte 🙂.

Jag brukar ofta tycka att mĂ„nga g-shock Ă€r mycket mindre i verkligheten och lite för smĂ„. Jag trodde att den hĂ€r ocksĂ„ skulle vara större, men den Ă€r inte för liten đŸ€Ł
GPR-B1000 Àr nog den som kÀnns störst som jag provat hittills :)

Tillbaka
Topp