• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FF!
🐾
gw_205K_icerc_frogman_87.jpg
Åhhhh va jag lĂ€ngtar efter FF!

Frukost innan gymmet G.
Kanske eventuellt köpte en ”king” ocksĂ„. Velat prova lĂ€nge. Gissar att jag kanske surar pĂ„ negativa displayen efter ett tag. Men ville prova en stooor G. Brukar alltid tycka att klockor Ă€r mindre i verkligheten. Men det borde inte vara fallet nu kanske

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    371.9 KB · Visningar: 1
Tycker dom Ă€r riktigt bra. JĂ€kligt stabila. Kanske lite "rĂ„are" i sitt utförande 🙂 FĂ„r du möjlighet sĂ„ prova👍 Vi var vassa nĂ€r jag var med och körde Truck-SM fĂ„r nĂ„gra Ă„r sen😉
Nice, min favorit av vÄra Àr nog jungheinrich, bt Àr mer ergonomiska tycker jag men jag Àr vÀldigt mycket snabbare och mer precis in jungheinrich.

Fan va tufft med SM. Hade varit tufft att testa att tÀvla. Men jag har bytt tjÀnst sÄ kör nÀstan aldrig lÀngre. Men har x antal tusental timmar i skjutstativtruck. Det Àr hÀrligt att köra tycker jag

Frukost innan gymmet G.
Kanske eventuellt köpte en ”king” ocksĂ„. Velat prova lĂ€nge. Gissar att jag kanske surar pĂ„ negativa displayen efter ett tag. Men ville prova en stooor G. Brukar alltid tycka att klockor Ă€r mindre i verkligheten. Men det borde inte vara fallet nu kanske
Som tur Ă€r finns den med positiv display ocksĂ„đŸ‘
Bara att handla fler🙂

HÀlsar pÄ sönerna i Sthlm. Kent igÄr. Idag en mellandag sÄ stÀllt in tidvatten pÄ klockan till Cebu i Filippinerna. Dit ska vi Äka i höst Àr det tÀnkt och den enda anledningen varför klockan köptes. Fast jag mÄste sÀga att den sitter vÀldigt skönt och min gubbsyn duger för att lÀsa av tiden.
IMG_8495.jpeg
image.jpg

Varje gÄng den hÀr fÄr sitta pÄ handleden sÄ slÄs jag av hur gedigen den kÀnns och hur bekvÀmt den sitter.
Ett tips för dig som gillar squares med stÄlboett: Testa en G-2000 för lite variation!

• StĂ„lboett & screwback
  • BehĂ€ndig storlek & sitter som en smĂ€ck
  • Made in Japan
  • Tidvisning i alla modes
  • Ofta förvĂ„nansvĂ€rt blygsam prislapp
  • Oslagbar Vintage-charm! :cool:

g2000_29.jpg

(Det enda negativa jag kan komma pÄ Àr att det (pga vintage) Àr vÀldigt svÄrt att hitta resindelar samt att den nog inte Àr nÄt för dig som enbart vill ha stora G-Shocks.)

Senast Àndrad:
HÀlsar pÄ sönerna i Sthlm. Kent igÄr. Idag en mellandag sÄ stÀllt in tidvatten pÄ klockan till Cebu i Filippinerna. Dit ska vi Äka i höst Àr det tÀnkt och den enda anledningen varför klockan köptes. Fast jag mÄste sÀga att den sitter vÀldigt skönt och min gubbsyn duger för att lÀsa av tiden.
IMG_8495.jpeg
image.jpg
Sjukt att jag just idag valt att ta pĂ„ mig en 15 Ă„r gammal t-shirt frĂ„n Siargao, ett av mina favoritstĂ€llen pĂ„ jorden. Ta ett flyg dit vettja, dom gĂ„r bara frĂ„n Cebu (eller gjorde i alla fall), lĂ€r dig surfa och kĂ€nn lugnet 😎

1000013754.jpg

Varje gÄng den hÀr fÄr sitta pÄ handleden sÄ slÄs jag av hur gedigen den kÀnns och hur bekvÀmt den sitter.
Ett tips för dig som gillar squares med stÄlboett: Testa en G-2000 för lite variation!

• StĂ„lboett & screwback
  • Made in Japan

g2000_29.jpg

(Det enda negativa jag kan komma pÄ Àr att det (pga vintage) Àr vÀldigt svÄrt att hitta resindelar samt att den nog inte Àr nÄt för dig som enbart vill ha stora G-Shocks.)
Svarar pÄ mitt eget inlÀgg. :)
Blev lite nyfiken och kikade nyss om det ligger nĂ„gon G-2000 pĂ„ K&S. Hittade en annons pĂ„ tvĂ„ stycken (en svart och en vit) för 400:- resp. 900:- .😃

(Annonsören verkar dock senast varit inloggad i november. đŸ€·â€â™‚ïž)

DÄ har du ju koll! Men jag antar att du testade att surfa Jacking Horse? Dvs vÄgen innanför Quicksilver (som ligger pÄ vÀnster sida tornet, Cloud 9 Àr till höger om tornet).

Var bodde du?
Vi bodde norr om general luna, TvÄ danska kvinnor som drev tvÄ bungalows för uthyrning, Allt, och jag menar allt, försvann med Odette tyfonen.
IMG_1452.jpeg

• StĂ„lboett & screwback
  • Made in Japan

g2000_29.jpg

Gillar ocksĂ„ den estetiken! PĂ„minner vĂ€ldigt mycket om min MRG-1. Relativt liten och nĂ€tt pĂ„ armen 😊

Gillar den nya GW-2320 frÄn Ärets Fire Package. Tror dock den Àr utan screw back, men stilen finns dÀr! Dessutom utrustad med MB6 och TS.

IMG_0979.jpeg

Tillbaka
Topp