à hhhh va jag lÀngtar efter FF!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à hhhh va jag lÀngtar efter FF!
Jag lovar att inte sÀga nÄgotà hhhh va jag lÀngtar efter FF!
Jag lovar att inte sÀga nÄgot
![]()
FF Àr rÀtt mysigt ÀndÄ
![]()
Man börjar skönja missfÀrgning nuGod morgonGulingen fick sig en omgÄng med borste och tvÄl
![]()
Aldrig kört hyandai, Àr de bra? Vi kör Linde, jungheinrich och bt
Tycker dom Àr riktigt bra. JÀkligt stabila. Kanske lite "rÄare" i sitt utförandeAldrig kört hyandai, Àr de bra? Vi kör Linde, jungheinrich och bt![]()
Nice, min favorit av vÄra Àr nog jungheinrich, bt Àr mer ergonomiska tycker jag men jag Àr vÀldigt mycket snabbare och mer precis in jungheinrich.Tycker dom Àr riktigt bra. JÀkligt stabila. Kanske lite "rÄare" i sitt utförandeFÄr du möjlighet sÄ prova
Vi var vassa nÀr jag var med och körde Truck-SM fÄr nÄgra Är sen
![]()
Som tur Àr finns den med positiv display ocksÄFrukost innan gymmet G.
Kanske eventuellt köpte en âkingâ ocksĂ„. Velat prova lĂ€nge. Gissar att jag kanske surar pĂ„ negativa displayen efter ett tag. Men ville prova en stooor G. Brukar alltid tycka att klockor Ă€r mindre i verkligheten. Men det borde inte vara fallet nu kanske
Sjukt att jag just idag valt att ta pÄ mig en 15 Är gammal t-shirt frÄn Siargao, ett av mina favoritstÀllen pÄ jorden. Ta ett flyg dit vettja, dom gÄr bara frÄn Cebu (eller gjorde i alla fall), lÀr dig surfa och kÀnn lugnetHÀlsar pÄ sönerna i Sthlm. Kent igÄr. Idag en mellandag sÄ stÀllt in tidvatten pÄ klockan till Cebu i Filippinerna. Dit ska vi Äka i höst Àr det tÀnkt och den enda anledningen varför klockan köptes. Fast jag mÄste sÀga att den sitter vÀldigt skönt och min gubbsyn duger för att lÀsa av tiden.![]()
![]()
Var pÄ Siargao julen 2019. Försökte surfa vid cloud 9.Sjukt att jag just idag valt att ta pÄ mig en 15 Är gammal t-shirt frÄn Siargao, ett av mina favoritstÀllen pÄ jorden. Ta ett flyg dit vettja, dom gÄr bara frÄn Cebu (eller gjorde i alla fall), lÀr dig surfa och kÀnn lugnet
![]()
Svarar pÄ mitt eget inlÀgg.Varje gÄng den hÀr fÄr sitta pÄ handleden sÄ slÄs jag av hur gedigen den kÀnns och hur bekvÀmt den sitter.
Ett tips för dig som gillar squares med stÄlboett: Testa en G-2000 för lite variation!
- StÄlboett & screwback
- BehÀndig storlek & sitter som en smÀck
- Made in Japan
- Tidvisning i alla modes
- Ofta förvÄnansvÀrt blygsam prislapp
- Oslagbar Vintage-charm!
![]()
(Det enda negativa jag kan komma pÄ Àr att det (pga vintage) Àr vÀldigt svÄrt att hitta resindelar samt att den nog inte Àr nÄt för dig som enbart vill ha stora G-Shocks.)
DÄ har du ju koll! Men jag antar att du testade att surfa Jacking Horse? Dvs vÄgen innanför Quicksilver (som ligger pÄ vÀnster sida tornet, Cloud 9 Àr till höger om tornet).Var pÄ Siargao julen 2019. Försökte surfa vid cloud 9.![]()
![]()
![]()
Vi bodde norr om general luna, TvÄ danska kvinnor som drev tvÄ bungalows för uthyrning, Allt, och jag menar allt, försvann med Odette tyfonen.DÄ har du ju koll! Men jag antar att du testade att surfa Jacking Horse? Dvs vÄgen innanför Quicksilver (som ligger pÄ vÀnster sida tornet, Cloud 9 Àr till höger om tornet).
Var bodde du?
Gillar ocksÄ den estetiken! PÄminner vÀldigt mycket om min MRG-1. Relativt liten och nÀtt pÄ armenVarje gÄng den hÀr fÄr sitta pÄ handleden sÄ slÄs jag av hur gedigen den kÀnns och hur bekvÀmt den sitter.
Ett tips för dig som gillar squares med stÄlboett: Testa en G-2000 för lite variation!
- StÄlboett & screwback
- BehÀndig storlek & sitter som en smÀck
- Made in Japan
- Tidvisning i alla modes
- Ofta förvÄnansvÀrt blygsam prislapp
- Oslagbar Vintage-charm!
![]()
(Det enda negativa jag kan komma pÄ Àr att det (pga vintage) Àr vÀldigt svÄrt att hitta resindelar samt att den nog inte Àr nÄt för dig som enbart vill ha stora G-Shocks.)