• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon frĂ„n bilen 🙂
IMG_20250323_092217.jpg

Man skulle kunna tro att det Ă€r fredag redan nĂ€r Grodan fĂ„r sitta pĂ„ 😁

ApropĂ„ G-shock och röd groda sĂ„ rĂ„kade jag tafsa pĂ„ en röd/burgundy fĂ€rgad GWG-B1000 pĂ„ Klockmaster i lördags sĂ„ nu Ă€r man ju sugen pĂ„ en sĂ„n ocksĂ„ 
 aldrig tyckt att analoga G-shock Mudmaster och Frogman varit tilltalande men nĂ€r jag höll i den sĂ„ Ă€ndrade jag mig 😂

IMG_2236.jpeg

Senast Àndrad:
Finns ingen trÄd för bara trÀningsklockor, sÄ hoppar in i denna.
Jag Àr ute efter en trÀningsklocka och Àr egentligen mest ute efter pulsmÀtning, samt att kolla distans vid löpning/cykling.

Är en DW-H5600 ett okej val, eller ska jag kolla pĂ„ en renodlad trĂ€ningsklocka? Jag gillar mer utseendet av en traditionell G-shock klocka jĂ€mfört med flashiga fĂ€rgdisplayer.

Finns ingen trÄd för bara trÀningsklockor, sÄ hoppar in i denna.
Jag Àr ute efter en trÀningsklocka och Àr egentligen mest ute efter pulsmÀtning, samt att kolla distans vid löpning/cykling.

Är en DW-H5600 ett okej val, eller ska jag kolla pĂ„ en renodlad trĂ€ningsklocka? Jag gillar mer utseendet av en traditionell G-shock klocka jĂ€mfört med flashiga fĂ€rgdisplayer.

G-shock Àr tyvÀrr inte de bÀsta trÀningsklockorna. Men det finns faktiskt en GarmintrÄd:

Gillar ocksĂ„ den estetiken! PĂ„minner vĂ€ldigt mycket om min MRG-1. Relativt liten och nĂ€tt pĂ„ armen 😊

Gillar den nya GW-2320 frÄn Ärets Fire Package. Tror dock den Àr utan screw back, men stilen finns dÀr! Dessutom utrustad med MB6 och TS.

IMG_0979.jpeg
Japp den dÀr GW-2320 Àr riktigt tuff. Det Àr lite 90-00 tal över den dÀr looken... eller nÄt sÄnt.:)

Din MRG-1 Ă€r ett bra exempel, sketacool ju. Den har ju "WHAT YEAR IS IT?!!1"-funktion. 😄
Gillar ocksÄ den detaljen att dom gjort en speciell liten del nedtill i displayen för att fÄ utrymme för "shock resist"-skölden.

Förresten, @T-wiz har en snygg WCCS G-2100 pĂ„ Tradera som gĂ„r i rĂ€tt stil ocksĂ„.👍

year.jpg

Japp den dÀr GW-2320 Àr riktigt tuff. Det Àr lite 90-00 tal över den dÀr looken... eller nÄt sÄnt.:)

Din MRG-1 Ă€r ett bra exempel, sketacool ju. Den har ju "WHAT YEAR IS IT?!!1"-funktion. 😄
Gillar ocksÄ den detaljen att dom gjort en speciell liten del nedtill i displayen för att fÄ utrymme för "shock resist"-skölden.

Förresten, @T-wiz har en snygg WCCS G-2100 pĂ„ Tradera som gĂ„r i rĂ€tt stil ocksĂ„.👍

year.jpg
TrĂ„drabatt ges đŸ€˜đŸ˜€

year.jpg
Jag har aldrig tĂ€nkt pĂ„ det dĂ€r med Shock Resist pĂ„ den tidigare 😼 Nu blev den Ă€nnu coolare!

G-shock Àr tyvÀrr inte de bÀsta trÀningsklockorna. Men det finns faktiskt en GarmintrÄd:
Mmm men dom Àr sÄ sjukt fula och trÄkiga. Tycker att en G-Shock Àr sÄ sjukt mycket snyggare. DÀr av förhoppningen att den var okej.

Tillbaka
Topp