Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GrattisFick hem denna idag, tycker fÀrgerna e sÄ balla pÄ den ga-100tu-1a3er, men nÄgon mer som fÄtt en g shock i en sÄdan box?
Japp, i veckan, DW-6900HDS-7Fick hem denna idag, tycker fÀrgerna e sÄ balla pÄ den ga-100tu-1a3er, men nÄgon mer som fÄtt en g shock i en sÄdan box?
Den enda Mudmastern jag faktiskt inte har.. Ăn....NĂ„gon som Ă€ger en GWG-B1000? Funderar lite pĂ„ en, skulle uppskatta lite tankar.
Ăr det nĂ„gon obskyr gubbrock nu igen?
Gubbrock? NĂ€, det Ă€r Indus frĂ„n Colombia, man Ă€r vĂ€l nere med kidsen! Rejv, som Enya ungefĂ€r. Eller var det techno???Ăr det nĂ„gon obskyr gubbrock nu igen?
Efter snabb lyssning sÄ stoppar jag in det i facket mÀrkt "Obskyr Rotwang-techno-rave"Gubbrock? NÀ, det Àr Indus frÄn Colombia, man Àr vÀl nere med kidsen! Rejv, som Enya ungefÀr. Eller var det techno???
NÄgon som Àger en GWG-B1000? Funderar lite pÄ en, skulle uppskatta lite tankar.
Ser detta framför mig. Byt alla Porsche mot G-ShockHade visst kommit Vinted-fynd i morse. Nu har jag snart en hel G-arderob
![]()
![]()
Om nÄgon ser en fanny pack mÄste ni hojtaSer detta framför mig. Byt alla Porsche mot G-Shock
![]()
VÀldigt snygg! Precis som du sÀger borde den sett ut sÄ dÀr frÄn börjanIntressant, visst Àr detta en ny modell? Annars har jag missat den. Som mÄnga önskar "trÄksubben" hade varit frÄn början förstÄr jag. Standard 5610an i metallklÀder.
![]()