Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fint med lite hjortkött pÄ Àgorna! Framför allt Àr den lite smidigare nÀr man jobbar.Vilken tur att du har en square.. NÄgot som klarar normalt vardagsbruk..
Lunchutdelning för min orangea idag.
Uppskakande och gastkramande mÄste jag sÀga. Nu kan jag inte sova, tÀnk om de kommer hit...Men nÄgot gick snett... Minionerna stal de hÀr. Förmodligen ska de ta över vÀrlden
Ingen fara. Trevliga bilder! Blir lite sugen pÄ den dÀr Earthwatch!Bara för att bilder Àr kul sÄ bombar jag trÄden...
Bara för att bilder Àr kul sÄ bombar jag trÄden...
Odaiba. Gallerian âDecksâMorgonporr. Var ligger butiken?
Den var grön Ä skön SjÀlv skulle jag kunna tycka det vore kul med en crystal skeleton square, men jag misstÀnker att den skulle fÄ vÀldigt lite handledstid, sÄ sjÀlvinsikten bromsadeIngen fara. Trevliga bilder! Blir lite sugen pÄ den dÀr Earthwatch!
Jag förmodar det Ă€r en smaksak, vilken man gillar bĂ€st.Ăr sugen pĂ„ en g-shock i stĂ„l och funderar pĂ„ om panelen tycker man ska köra den i stĂ„l eller med svart belĂ€ggning över, sjĂ€lv sĂ„ tycker jag att bĂ„de Ă€r intressanta men vill höra hur ni andra tĂ€nker och resonerar
Edit: jag tÀnker dÄ pÄ en "square"
GMW-B5000G-1 röstar jag pĂ„ utan att ha sett den irl. Svart bezel, gummiband och positiv skĂ€rm.Ăr sugen pĂ„ en g-shock i stĂ„l och funderar pĂ„ om panelen tycker man ska köra den i stĂ„l eller med svart belĂ€ggning över, sjĂ€lv sĂ„ tycker jag att bĂ„de Ă€r intressanta men vill höra hur ni andra tĂ€nker och resonerar
Edit: jag tÀnker dÄ pÄ en "square"
Jag förmodar det Àr en smaksak, vilken man gillar bÀst.
Ăr absolut bĂ€sta lĂ€sbarhet prioritet har förmodligen den positiva displayen det men den inverterade STN Ă€r vĂ€ldans bra den med tycker jag. Trivs med min blanksvarta. TĂ€mligen reptĂ„lig Ă€r den ocksĂ„.
Detta alltsÄ om det Àr de olika stÄlversionerna emellan du menar.
GMW-B5000G-1 röstar jag pÄ utan att ha sett den irl. Svart bezel, gummiband och positiv skÀrm.
https://products.g-shock.jp/_detail/GMW-B5000G-1/
Ăr sugen pĂ„ en g-shock i stĂ„l och funderar pĂ„ om panelen tycker man ska köra den i stĂ„l eller med svart belĂ€ggning över, sjĂ€lv sĂ„ tycker jag att bĂ„de Ă€r intressanta men vill höra hur ni andra tĂ€nker och resonerar
Den blĂ€strade kĂ€nns lite mer toolig och diskret men har för mig att den kostar typ dubbelt sĂ„ mycket ocksĂ„ sĂ„ det kanske inte Ă€r ett alternativ.Ăr sugen pĂ„ en g-shock i stĂ„l och funderar pĂ„ om panelen tycker man ska köra den i stĂ„l eller med svart belĂ€ggning över, sjĂ€lv sĂ„ tycker jag att bĂ„de Ă€r intressanta men vill höra hur ni andra tĂ€nker och resonerar
Jag hade valt utan belĂ€ggning. Ăven om den med belĂ€ggningen Ă€r stencool sĂ„ vill jag att stĂ„l ska se ut som stĂ„l!
Den blÀstrade kÀnns lite mer toolig och diskret men har för mig att den kostar typ dubbelt sÄ mycket ocksÄ sÄ det kanske inte Àr ett alternativ.
Tror de flesta tÀnker likadant, med att man kan tÀnka sig ha en modell man kanske inte alls gillar, ifall det finns ett ballt fÀrgat skalFick hem en GW-7900-1ER idag. Efter klÀdbyte sÄ ser den ut sÄhÀr:
Dottern approves! Tanken Àr att frun ska ha den men vi kommer nog att vara tre som slÄss om den... För övrigt fruns tredje G-shock nu, sjukt nöjd över att ha lurat ner henne i trÀsket!
Ja, sÄ kan det sÀkert vara. Hon fick en GD-120CM-5ER nyss som hon hade pÄ jobbet hÀromdagen, till kostym.Tror de flesta tÀnker likadant, med att man kan tÀnka sig ha en modell man kanske inte alls gillar, ifall det finns ett ballt fÀrgat skal
Fick hem en GW-7900-1ER idag. Efter klÀdbyte sÄ ser den ut sÄhÀr:
Dottern approves! Tanken Àr att frun ska ha den men vi kommer nog att vara tre som slÄss om den... För övrigt fruns tredje G-shock nu, sjukt nöjd över att ha lurat ner henne i trÀsket!
Ja, det kan knappast bli fel. Speciellt inte pÄ sommaren.Ser skitbra ut. Gult Àr en tacksam fÀrg!