Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MR-G?Vad Àr det för storköp du planerar som gör att du mÄste rensa bland godbitarna?
Yes, fÄr la hÀnga pÄ dÄ!
[/QUOTE![]()
SÄdÀr ja, kÀrlek!![]()
Tror bara det Àr lÄdorna som skiljer sig pÄ 1jf.Trevligt! Kan tÀnka mig GLX-5600VH-1JF.
Ăr det fortfarande sĂ„ att âJFâ Ă€r JDM? TrĂ„kigt i sĂ„ fall, att de hĂ„ller pĂ„ med sĂ„nt fortfarande.
Ja, tur att den kommer hÀr med. Tycker vÄra lÄdor Àr snyggare.Tror bara det Àr lÄdorna som skiljer sig pÄ 1jf.
Mycket fin samling!Kamrater!![]()
Tackar!Mycket fin samling!
2x M5610 och 3x(?) G-2000?
Vinterförberedelserna startar i god tid i Är!
![]()
![]()
![]()
Köpt pÄ ebay frÄn sÀljare i UK, ca 300kr plus frakt.40k lux slÄr ju allt annat man har hemma. Var köper man en sÄn?
Köpt pÄ ebay frÄn sÀljare i UK, ca 300kr plus frakt.
Tittade för snabbt och insĂ„g inte att det var en DW-5000 du hade. Ăr det originalet eller re-issuen?Tackar!
DW-5000, GMW-B5000, GW-5000
DW-5600C, DW-5035D, DW-5735D
Sedan Àr det mycket riktigt tre G-2000 pÄ högerkanten.
Har bara en M5610 (BB kanske?), men den kom inte med pÄ bild.
Det Ă€r reissuen frĂ„n 2001. En 5000C skulle vara kul att ha, men jag tror inte att jag Ă€r beredd att betala.Tittade för snabbt och insĂ„g inte att det var en DW-5000 du hade. Ăr det originalet eller re-issuen?
Vad rÀknar man med för batteritid hos en fulladdad solar? A.EL drar en hel del batteri men om man stÀnger av det ska vÀl laddningen hÄlla i Ätminstone ett halvÄr? Kul pryl oavsett.Vinterförberedelserna startar i god tid i Är!
![]()
![]()
![]()
Jag vet inte och det kanske varierar lite mellan olika modeller?Vad rÀknar man med för batteritid hos en fulladdad solar? A.EL drar en hel del batteri men om man stÀnger av det ska vÀl laddningen hÄlla i Ätminstone ett halvÄr? Kul pryl oavsett.
En frÄga till er som bytt batteri sjÀlv pÄ era G-Shocks:
MĂ€rker man kvalitetsskillnader mellan olika batteritillverkare?
I detta fall funderar jag pÄ Duracell...
https://www.kjell.com/se/sortiment/...r/duracell-litiumbatteri-cr2016-2-pack-p33713
Eller Varta...
https://www.clasohlson.com/se/Litiumbatteri-CR2016-Varta/32-2119#undefined
PÄ Varta-batteriet stÄr det Li-Mn (Litium - Mangan?) betyder det att det inte Àr ett regelrÀtt Litiumbatteri?
![]()
Har aldrig gillat G-Shock, men vill ge den en chans. SÄ vad rekommenderar ni för klocka? GÀrna en som Àr lÀtt att sÀlja ifall man ej blir sams med den.![]()
Skulle precis föreslÄ den ocksÄ. Grym klocka för pengarna, billig att köpa och lÀtt att sÀlja.GW-m5610![]()
Varför skicka sÄ bra bilder? Nu blev jag sugen pÄ en igen!Skulle precis föreslÄ den ocksÄ. Grym klocka för pengarna, billig att köpa och lÀtt att sÀlja.
![]()
FörlÄt...Varför skicka sÄ bra bilder? Nu blev jag sugen pÄ en igen!
FÄr kontra med en kass bild pÄ min DW-5600CFörlÄt...![]()