• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tror det Àr tvÄ Gulfmaster modeller som har detta lÄs med justeringsmöjlihghet.
Vet inte om kompositlÀnken till squares (GW-5000 etc) har det, vad sÀger @Fujoor et al?
Nej det Àr ett super simpelt lÄs.
IMG_20190514_185520.jpg

Hej! Jag har en 10-Ă„ring som i 11-Ă„rspresent önskar sig en G-Shock. Men jag hittar ingen som passar lillens smala handleder. Är det nĂ„gon som har tips pĂ„ liknande hĂ€ftiga klockor som inte Ă€r sĂ„ stora? Och som kanske inte kostar sĂ„ mycket eftersom han sannolikt tappar bort den pĂ„ första gympalektionen...
Eller finns det G-Shock modell mindre som jag missat? NÄn som sitter pÄ en och kan avvara?
Tack pÄ förhand!

Hej! Jag har en 10-Ă„ring som i 11-Ă„rspresent önskar sig en G-Shock. Men jag hittar ingen som passar lillens smala handleder. Är det nĂ„gon som har tips pĂ„ liknande hĂ€ftiga klockor som inte Ă€r sĂ„ stora? Och som kanske inte kostar sĂ„ mycket eftersom han sannolikt tappar bort den pĂ„ första gympalektionen...
Eller finns det G-Shock modell mindre som jag missat? NÄn som sitter pÄ en och kan avvara?
Tack pÄ förhand!
Ja, kika pÄ Baby-G.

Tack pÄ förhand!

AWG m100 Àr faktiskt ganska liten. BÀrs mindre Àn en vanlig fyrkantig G-shock.

4971850958734_pt03-w900-center.jpg

Är det nĂ„gon som vet var (och om) man kan köpa kompositlĂ€nkarna löst som sitter pĂ„ de nya 5600-bluetooth-modellerna?
gw-b5600bc_back.jpg

NÄn som har tips pÄ butik att köpa en Rangeman med negativ display till bra pris? (eller har en beggad?)
Den olivgröna Àr den billigaste GW-94xx Rangeman modellen och den kan man ofta hitta online för ca 2000kr eller dÀromkring. De övriga negativa ligger lite högre i pris med den röda, GW-9400RD, som dyrast (ofta ~5k och uppÄt beroende pÄ skick och de flesta utanför EU). Har skickat dig pm om en GW-9400BJ-1JF, den svarta med neg display.

Tillbaka
Topp